Var der nogen der så De unge mødre i går?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

740 visninger
16 svar
0 synes godt om
31. oktober 2012

tarkoflen

Hvor er Oliver bare en sød og omsorgsfuld storebror! Virkelig godt gået Camilla, at få opdraget sådan en god dreng til trods for de udfordringer du har mødt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2012

FrkZier

tarkoflen skriver:

Hvor er Oliver bare en sød og omsorgsfuld storebror! Virkelig godt gået Camilla, at få opdraget sådan en god dreng til trods for de udfordringer du har mødt

mit hjerte smeltede bare - han er SÅ sød

Anmeld

31. oktober 2012

tarkoflen

FrkZier skriver:

mit hjerte smeltede bare - han er SÅ sød

Ja sad også og tænkte hvor stor en dreng han er blevet! Men jeg kan godt forstå, at Camilla nogle gange er nervøs for at han påtager sig en lidt for stor rolle og tilsidesætter egne behov! Men sådan er der jo nogle børn der er, det var jeg også!

Anmeld

31. oktober 2012

FrkZier

tarkoflen skriver:

Ja sad også og tænkte hvor stor en dreng han er blevet! Men jeg kan godt forstå, at Camilla nogle gange er nervøs for at han påtager sig en lidt for stor rolle og tilsidesætter egne behov! Men sådan er der jo nogle børn der er, det var jeg også!

hvor gammel er han egentlig efterhånden? har lidt svært ved at holde styr på det hehe

Anmeld

31. oktober 2012

tarkoflen

FrkZier skriver:

hvor gammel er han egentlig efterhånden? har lidt svært ved at holde styr på det hehe

Jeg tror han er 6 år, for mener han lige er startet i skole i sommer store dreng! Vildt at man har fulgt dem i så mange år!

Anmeld

31. oktober 2012

FrkZier

tarkoflen skriver:

Jeg tror han er 6 år, for mener han lige er startet i skole i sommer store dreng! Vildt at man har fulgt dem i så mange år!

hold da op, tænk engang de vokser så hurtigt det alligvel vildt man har fulgt dem i så mange år efterhånden..

Anmeld

31. oktober 2012

LilleLene

tarkoflen skriver:

det var bare skønt at se, at hun ikke pakker sine børn ind i vat og at han får lov til at tage det ansvar

Anmeld

31. oktober 2012

tarkoflen

FrkZier skriver:

hold da op, tænk engang de vokser så hurtigt det alligvel vildt man har fulgt dem i så mange år efterhånden..

Ja det er vildt! Synes altså ikke jeg er blevet 6 år ældre

Anmeld

31. oktober 2012

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
tarkoflen skriver:

Jep han er 6 år

Anmeld

31. oktober 2012

tarkoflen

LilleLene skriver:

det var bare skønt at se, at hun ikke pakker sine børn ind i vat og at han får lov til at tage det ansvar

Ja hun gør det så godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.