Æu i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

528 visninger
10 svar
0 synes godt om
31. oktober 2012

**Ønskebabyen

Så står dagen på ægudtagning - ihh hvor er jeg spændt

Glæder mig efterhånden godt nok til at få æggene ud, som nu fylder pænt godt i maven.
Jeg har godt nok ondt her til morgen, og skal tænke mig om når jeg sætter mig ned, for at det ikke skal give et jag hele vejen op i maven. Ydermere kan jeg mærke mit underliv hver gang jeg tager et skridt

Nu venter jeg bare på at klokken bliver 9 så jeg kan tage det medicin jeg fik med fra klinikken i Mandags, og så skal vi være deroppe klokken 10

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2012

tarkoflen

**Ønskebabyen skriver:

Glæder mig efterhånden godt nok til at få æggene ud, som nu fylder pænt godt i maven.
Jeg har godt nok ondt her til morgen, og skal tænke mig om når jeg sætter mig ned, for at det ikke skal give et jag hele vejen op i maven. Ydermere kan jeg mærke mit underliv hver gang jeg tager et skridt

Nu venter jeg bare på at klokken bliver 9 så jeg kan tage det medicin jeg fik med fra klinikken i Mandags, og så skal vi være deroppe klokken 10

Jeg fingre for at det går nemt og godt

Rigtig meget held og lykke med det! Nu er der ikke lang tid til at du bliver godt skæv af medicinen

Anmeld

31. oktober 2012

M (:

**Ønskebabyen skriver:

Held og lykke! 

Anmeld

31. oktober 2012

**Ønskebabyen

tarkoflen skriver:

Jeg fingre for at det går nemt og godt

Rigtig meget held og lykke med det! Nu er der ikke lang tid til at du bliver godt skæv af medicinen

Nej og puha, det eneste jeg frygter for idag, er det medicin Er så bange for at blive dårlig af det

Anmeld

31. oktober 2012

**Ønskebabyen

M (: skriver:

Held og lykke! 

Mange tak

Anmeld

31. oktober 2012

tarkoflen

**Ønskebabyen skriver:

Nej og puha, det eneste jeg frygter for idag, er det medicin Er så bange for at blive dårlig af det

Jeg blev slet ikke dårlig af det, bare sådan lidt fuld agtig og MEGA træt

Anmeld

31. oktober 2012

**Ønskebabyen

tarkoflen skriver:

Jeg blev slet ikke dårlig af det, bare sådan lidt fuld agtig og MEGA træt

Hehe okay Jeg må jo bare tage det som det komme - lige nu glæder jeg mig til at få noget mad!

Anmeld

31. oktober 2012

tarkoflen

**Ønskebabyen skriver:

Hehe okay Jeg må jo bare tage det som det komme - lige nu glæder jeg mig til at få noget mad!

Ja det kan jeg godt forstå, men det kommer du vist til at vente lidt med er du blevet lidt fuld at høre og se på

Anmeld

31. oktober 2012

**Ønskebabyen

tarkoflen skriver:

Ja det kan jeg godt forstå, men det kommer du vist til at vente lidt med er du blevet lidt fuld at høre og se på

Ja det var jeg

Anmeld

31. oktober 2012

tarkoflen

**Ønskebabyen skriver:

Ja det var jeg

Så håber jeg det gik godt og smertefrit og de fik mange æg ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.