Billed til bjørnebanden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2012

Drømme

Rebecca55 skriver:

Har hele tiden villet lave et som viser mine 3 skønne unger, men på en mere hyggelig måde. Så har fået inspiration af mine 3 børn og så ellers på nettet. Isabell i billedet holder en 3 kløver(som desværre er kommet til at ligne mere end blomst) skal symbolisere deres lille trekløver, da de virkelig har et meget tæt forhold.

Jeg elsker farver, så det var helt naturligt at lave en regnbuefarvet baggrund også fordi de 3 giver mig farve og glæde i hverdagen.

Men er helt stolt.

Tak, ja de er skønne.

Det må være fantastisk med trillinger, med alt det de giver hinanden og deres forældre <3 

Det er helt forståeligt du er stolt, det ser vildt godt ud Og tanken bag er jo også herlig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2012

Rebecca55

Drømme skriver:

Det må være fantastisk med trillinger, med alt det de giver hinanden og deres forældre <3 

Det er helt forståeligt du er stolt, det ser vildt godt ud Og tanken bag er jo også herlig 

Det er helt igennem fantastisk. Nu bare til morgen da vi sad og fik morgenmad, sidder de og kigger på hinanden og pludselige skriger de af grin. Aner ikke hvad de lige så som jeg ikke gjorde, men det viser bare det bånd de har. De forstår hinanden som ingen af os andre gør og det er den største gave at få lov at overvære og prøve at være en del af.

Anmeld

1. november 2012

Drømme

Rebecca55 skriver:

Det er helt igennem fantastisk. Nu bare til morgen da vi sad og fik morgenmad, sidder de og kigger på hinanden og pludselige skriger de af grin. Aner ikke hvad de lige så som jeg ikke gjorde, men det viser bare det bånd de har. De forstår hinanden som ingen af os andre gør og det er den største gave at få lov at overvære og prøve at være en del af.

Ej hvor fantastisk !  

åh hvor ville jeg gerne opleve det, at have trillinger / tvillinger. Der er desværre ingen af slagsen i vores familier :b

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.