Godmorgen de damer..
I dette indlæg skal der en masse af dem her til

For det er det eneste mine tanker kredser på!
Liam er snart 6 mdr (den 15.november) og han bruger ikke sut, vi har prøvet ALLE mærker, str, former og matrialer, vi har øvet og øvet og prøvet at dyppe i grød, sukker(total upædagogisk men mit valg) mm og mme og bare holdt den inde i munden forsigtigt, altså ALT er prøvet og han bruger IKKE sut...
Det kunne jeg som sådan godt affinde mig med for han er jordens nemmeste unge og aldrig har vi sådan set brug for en sut, tænker ikke engang over at vi mangler den

FØR NU!!!!!
Hans søster og ham startede med racer mås og feber i går nat kl 1 og heldigvis var hans søsters væk i går eftermiddags igen, men Liam er stadig syg(det er ikke noget jeg er bekymret for for han spiser fint ovs) og kan kun sove hvis han bruger min lillefinger som sut

Så jeg får jo intet søvn fordi han vil bruge den og får jeg den listet ud så vågner han efter 10 minutter..
Mit spørgsmål er så: Jer der også havde børn der ikke brugte sut, hvad gjorder i under sygdom ovs hvor behovet for tryghed er større? jeg har ladet ham sove ved mig ovs men alligevel hjælper det ikke.. og jeg stoppede amning for halvanden måned siden så babsen kan heller ikke bruges

hjælp en trææææt mor, for storsøster er os hjemme da dp-mor er sygemeldt..
Anmeld