Kunne virkelig godt sove!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

329 visninger
2 svar
0 synes godt om
31. oktober 2012

TaAsJu

Ikke andet end et tude indlæg fra mig...

Julie har astmatisk bronkitis og oven i det så løber hendes næse for der ikke 1, heller ikke 2, heller ikke 3 men de 4 første tænder på engang på vej.... Så tøsen er træt, hun hoster som en gammel dame der har røget 40 smøger og hun savler værre end hunden når han tigger Også har hun ondt.. Så vi har siddet op og sovet de sidste to dage.. Manden er i søværnet og kommer først hjem om 19 dage så er rimlig meget alene.. Nej hvor vil jeg bare gerne sove....  Og Og Og vores opvaskemaskine har valgt og stå af midt i det hele

kan alle i andre have en god.. Jeg skal vist bare sove når julie sover

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2012

livhemdrup

TaAsJu skriver:

Ikke andet end et tude indlæg fra mig...

Julie har astmatisk bronkitis og oven i det så løber hendes næse for der ikke 1, heller ikke 2, heller ikke 3 men de 4 første tænder på engang på vej.... Så tøsen er træt, hun hoster som en gammel dame der har røget 40 smøger og hun savler værre end hunden når han tigger Også har hun ondt.. Så vi har siddet op og sovet de sidste to dage.. Manden er i søværnet og kommer først hjem om 19 dage så er rimlig meget alene.. Nej hvor vil jeg bare gerne sove....  Og Og Og vores opvaskemaskine har valgt og stå af midt i det hele

kan alle i andre have en god.. Jeg skal vist bare sove når julie sover

Øv hvor lyder det bare ik sjovt. Håber snart det blir bedre. 

Anmeld

31. oktober 2012

TaAsJu

livhemdrup skriver:

Øv hvor lyder det bare ik sjovt. Håber snart det blir bedre. 

Nej det er slet ikke sjovt.. Og har også bare to andre børn som kraver jeg er overskuds mor Ikke nemt når man ikke rigtigt har sovet!!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.