Kan man??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

689 visninger
9 svar
0 synes godt om
30. oktober 2012

Anonym trådstarter

Kan man slutte en ansøgnin af med denne sætning:

På kort sigt vil jeg glæde mig til at træffe jer ved en samtale, hvor jeg kan uddybe mit cv. På længere sigt vil jeg se frem til et spændende samarbejde.  Ser frem til at høre fra Jer.  Samt er jeg i en situation der gør, at jeg kan starte nu og her.

Vh. mit navn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2012

Nea85

Jeg kan godt lide at det er lidt kækt, så ja, det synes jeg godt man kan. Jeg ville dog nok vælge enten at omformulere eller slette den sidste sætning

Anmeld

30. oktober 2012

Anonym trådstarter

Nea85 skriver:

Jeg kan godt lide at det er lidt kækt, så ja, det synes jeg godt man kan. Jeg ville dog nok vælge enten at omformulere eller slette den sidste sætning

Har slette de sidste nu - for det er noget man kan sige til samtalen

Anmeld

30. oktober 2012

Nea85

Anonym skriver:

Har slette de sidste nu - for det er noget man kan sige til samtalen

Ja, lige præcis!

Anmeld

30. oktober 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

På kort sigt vil jeg glæde mig til at træffe jer ved en samtale, hvor jeg kan uddybe mit cv. På længere sigt vil jeg se frem til et spændende samarbejde.  Ser frem til at høre fra Jer.  Samt er jeg i en situation der gør, at jeg kan starte nu og her.

Vh. mit navn

Sidste sætning er ikke sprogligt korrekt. "Desuden/ydermere er jeg i en situation, der gør, at jeg kan begynde nu og her" - eller "Jeg er endog....". 

Ellers er det fint. 

Anmeld

30. oktober 2012

Miss Kat

Mor og meget mere skriver:

Sidste sætning er ikke sprogligt korrekt. "Desuden/ydermere er jeg i en situation, der gør, at jeg kan begynde nu og her" - eller "Jeg er endog....". 

Ellers er det fint. 

Anmeld

31. oktober 2012

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Ellers er det fint. 

Tak - har valgt at slette sidste sætning, den vil jeg tage til samtalen

Anmeld

31. oktober 2012

betski

Vh. mit navn

Man skulle tro, at du har læst min ansøgning jeg lavede til mit nuværende job. For det er næsten ordkorrekt af hvad jeg skrev undtagen det med at kunne starte nu og her 

Anmeld

31. oktober 2012

Anonym trådstarter

betski skriver:

Man skulle tro, at du har læst min ansøgning jeg lavede til mit nuværende job. For det er næsten ordkorrekt af hvad jeg skrev undtagen det med at kunne starte nu og her 

Ej hvor sjovt - fandt sætningen på nettet, når jeg googlede hjælp til ansøgning til kontor..

Anmeld

31. oktober 2012

betski

Anonym skriver:

Ej hvor sjovt - fandt sætningen på nettet, når jeg googlede hjælp til ansøgning til kontor..

Det gjorde jeg måske også Kan ikke huske det

Men pøj pøj med jobsøgningen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.