webgruppe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

475 visninger
6 svar
0 synes godt om
31. maj 2009

linemus

Jeg søger et sted på nettet, hvor jeg og min irl mødregruppe kan lave en gruppe og lægge en masse billeder på og skrive lidt beskeder til hinanden. Lidt a la Igroups (det er så den eneste jeg kender). Kender I andre sites, man kan gøre det på?

- Line 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2009

qp

I kan jo bare lave en lukket gruppe inde på facebook :-)

Anmeld

1. juni 2009

LotteGabriella

Marcus' Mor skriver:

I kan jo bare lave en lukket gruppe inde på facebook :-)

*LOL* lige præcis det første der også dukkede op i mine tanker

Anmeld

1. juni 2009

linemus

Der har vi ikke lyst til at uploade billeder, så det skulle gerne være noget andet.

Anmeld

1. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
linemus skriver:

Jeg søger et sted på nettet, hvor jeg og min irl mødregruppe kan lave en gruppe og lægge en masse billeder på og skrive lidt beskeder til hinanden. Lidt a la Igroups (det er så den eneste jeg kender). Kender I andre sites, man kan gøre det på?

- Line 

I kan også bede Henrik om at lave en gruppe til jer her på Baby.dk 

Han har lavet en gruppe til os fra Marts04, det fungerere rigtig fint. Vi har slet ikke brug for vores igroup mere

KRAM

Anmeld

1. juni 2009

linemus

Zafir skriver:

I kan også bede Henrik om at lave en gruppe til jer her på Baby.dk 

Han har lavet en gruppe til os fra Marts04, det fungerere rigtig fint. Vi har slet ikke brug for vores igroup mere

KRAM

Ja, men det er ikke nogen herinde fra, men dem jeg kender "i virkeligheden" Og vi er kun 6 stk., så det vil ikke blive den vilde debat, nærmere sådan noget med at aftale hvornår vi skal mødes næste gang o.lign.

Anmeld

1. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
linemus skriver:

Ja, men det er ikke nogen herinde fra, men dem jeg kender "i virkeligheden" Og vi er kun 6 stk., så det vil ikke blive den vilde debat, nærmere sådan noget med at aftale hvornår vi skal mødes næste gang o.lign.

Det er jo ikke så vigtigt, hvor meget eller lidt debat der er. Men det er bare rart, hvsi man har et sted, at 'bo' sammen. Så er det jo lige gyldigt om det kun er jer der bruger det eller ej

Jeg ville da bare lige tage at skrive til Henrik og spørge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.