Hjælp til tatovering!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

214 visninger
1 svar
0 synes godt om
30. oktober 2012

TinaPina

Ja sagen er den, at jeg har fået en tatovering af min kæreste- altså et gavekort til en.

Jeg har talt om at få en lavet siden jeg var 17 så det er jo mere end på tide jeg tager mig sammen.

Jeg vil gerne have vores søns navn, Johan, og så noget der symboliserer os som familie. Jeg har 2 forslag liggende, men kunne godt tænke mig flere da jeg er meget i tvivl. Den ene er med Hjerter, og den anden med stjerner.

Så hvis nogen har nogle forslag, tages de imod med kyshånd! Jeg googler selvfølgelig selv røven ud af bukserne, men måske der er motiver jeg overser..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2012

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Mit bedste råd er tag ned og kig på mapperne hos tatovøren og snak med dem... Hvis de er professionelle så har de ofte gode ideer og kan ofte også tegne på opfordring hvis du fortæller hvad der motiverer dig til en tatovering..

vil bare sige det bedste er at finde et motiv som du tager frem hen over det næste stykke tid og mærker efter om det føles rigtigt...

min tog mig over 1 år at være sikker på det skulle være den og det var "blot" en sol der symboliserede ting i mit liv på det tidspunkt...

HOV- lige et råd mere hold øje med om tatovøren er medlem af Dansk tatovør laug de efteruddanner og holder øje med når der findes forskellige ting der er farlige som de sørger for medlemmerne opdateres med info om...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.