Vi har haft (har) omgangssyge her i hjemmet. Som nævnt før. Hvor Rose kun har haft diarré (med en enkelt gang opkast), og det har hun haft siden søndag middag. Jeg personligt blev (er) ramt den modsatte vej af opkast. Kæresten havde lidt af begge, men er sådan ok i dag bortset fra han har ondt i maven og er ret utilpas, men det bliver da inde

Nå, Rose har været rask i et døgn (lidt mere), hvor der ikke har været noget, og hun har hele vejen igennem været glad og tilfreds. Så her til eftermiddag kom hun ud til mine svigerforældre en tur for at blive leget med og hygget med, så far og mor kunne gemme sig under dynen med mavesmerter og dårligdom, og hun kunne blive stimuleret lidt :-)
Nå, men så siger de så her til aften, at hun har haft dårlig mave tre gange, og det er så kommet tilbage åbenbart

Men hun drikker en hel masse, hun er glad og veltilpas og i et herligt humør, hun har ikke feber eller noget.
Skal man så være obs på noget? De har tilbudt at tage hende natten over, de er godt opmærksom på smitterisiko. Det har de fået lov til, nu hvor hun ikke er påvirket af maven men er glad og tilfreds, og især fordi jeg overhovedet ikke har sovet siden natten til søndag, fordi jeg kastede op hele natten til i dag, så jeg har VIRKELIG brug for at sove ud, samme har kæresten.
Men ja. Gør man noget eller hvad?
Anmeld