Øre børn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

722 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. oktober 2012

Lene-Oliver

Hej

Er der nogle her inde som døjer meget med ørebørn?

Min søn på knap 4 1/2 år har det sidste halvandet år døjet ekstremt meget med mellemøre betændelse og har på halvandet år fået dræn i hele 7 gange og vi har i dag fået endnu en tid til hans 8. gang

syntes det er frustrende at de han skal have så ondt, kan det virkelig passe at det er det eneste de kan gøre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2012

Tulle28

Der er desværre bare nogen der er disponeret for det Min datter var hårdt ramt fra hun var 6 mdr til hun fik dræn 11 mdr gammel, men der har heldigvis (7-9-13) ikke været noget siden.

Får han mælk? Der er jo lidt delte meninger om, hvorvidt det kan påvirke det eller ej, men jeg kender altså et par stykker, hvor det har hjulpet at fjerne mælk og mælkeprodukter fra kosten. Så hvis han er så plaget, ville jeg helt sikkert gøre et forsøg - det kan jo ikke skade.

Anmeld

30. oktober 2012

Lene-Oliver

Tulle28 skriver:

Der er desværre bare nogen der er disponeret for det Min datter var hårdt ramt fra hun var 6 mdr til hun fik dræn 11 mdr gammel, men der har heldigvis (7-9-13) ikke været noget siden.

Får han mælk? Der er jo lidt delte meninger om, hvorvidt det kan påvirke det eller ej, men jeg kender altså et par stykker, hvor det har hjulpet at fjerne mælk og mælkeprodukter fra kosten. Så hvis han er så plaget, ville jeg helt sikkert gøre et forsøg - det kan jo ikke skade.

Ja han får mælkeprodukter, jeg har aldrig hørt at det kunne hjælpe at fjerne det men ja det kunne da helt sikkert være et forsøg værd

Anmeld

30. oktober 2012

Hvem?

Lene-Oliver skriver:

Hej

Er der nogle her inde som døjer meget med ørebørn?

Min søn på knap 4 1/2 år har det sidste halvandet år døjet ekstremt meget med mellemøre betændelse og har på halvandet år fået dræn i hele 7 gange og vi har i dag fået endnu en tid til hans 8. gang

syntes det er frustrende at de han skal have så ondt, kan det virkelig passe at det er det eneste de kan gøre

Min den ældste på 2,5 er ørebarn med stort Ø - han fik sidste Onsdag lagt nye dræn for 9. gang siden han var 1 år - der er desværre ikke andet de kan gøre, men bed om ekstra kontrol istedet for 6 mdr imellem

Anmeld

30. oktober 2012

Tulle28

Lene-Oliver skriver:

Ja han får mælkeprodukter, jeg har aldrig hørt at det kunne hjælpe at fjerne det men ja det kunne da helt sikkert være et forsøg værd

http://www.maelkebloggen.dk/1497.html?&no_cach e=1&tx_ttnews%5Btt_news%5D=41&tx_ttnews%5B backPid%5D=1495

Prøv bare at Google det - du vil få lidt blandede resultater, men der er mange med gode erfaringer med at fjerne mælk fra kosten.

Anmeld

30. oktober 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Astrid er ørebarn, men overhovedet ikke i nærheden af din beskrivelse :s

Hun begyndte nov. eller dec. '09 og få mellemørersbetændelse. Sidst i feb. '10, efter hun havde haft 3 ordentlig omgange, mente lægen hun skulle have dræn. så det fik hun 12. april '10 -derefter ingen problem.
Lige indtil 31. marts '11 hvor venstre øre var stoppet op af betændelse og et dræn faldet ud. Men (7-9-13) har der ikke været noget siden..

Jeg har desværre ikke den store erfaringen, da mit 'problem' er så let. . men kender da en del andre som virkelig har ørebørn med isætning af dræn kontant..
Kan kun sige jeg har ondt af børnene, men bestemt også af forældrene. . Kan kun sige det er et stort marit så længe det står på

Anmeld

30. oktober 2012

oerbaek

jeg har 2 øre børn. den store som nu er 7 år har været ørebarn siden han var omkring 1 år hvor han fik lagt dræn første gang og har derefter fået lagt dræn omkring 8 gange. dog har han det sidste år ikke haft dræn i og hans øre så meget fine ud sidst vi var til kontrol. 

Den anden som nu er 5 år fik allerede som 6 mdr gammel lagt dræn første gang og har efterfølgende også fået omkring de 8 gange. men han er også uden dræn nu og har været det et halvt års tid, så et spændt på hvordan vinteren kommer til at gå

Nogle siger at mælk og bananer skal man holde ørebørn fra. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.