så er vi i klar til at komme igang - om et par måneder :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.050 visninger
21 svar
0 synes godt om
30. oktober 2012

Kris89

Så har vi idag fået de sidste instrukser og skal ringe ind ved næste mens om opstart.

MEN...

kæresten arbejde rmed mink og november måned er den eneste måned hvor han bare IKKE kan få fri... og måneden efter vil inseminering blive 25 december, så det sker nok heller ikke..

øv skal vente til mens kommer (hvis reglmæssig) 15. januar...

men hvad, så er brylluppet da reddet nu bliver termin da aller tidligst midt/sidst oktober, så må jeg jo bare blive gift som flodhest, hvis vi er så heldige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2012

Sandradee82

fra mig

Anmeld

31. oktober 2012

Kris89

Sandradee82 skriver:

fra mig

tusind tak

Anmeld

31. oktober 2012

Kris89

Skal starte på dag 2 med gonal-F 37,5 indtil dag 7 hvor jeg så skal op på 75 indtil dag 9 og så en scanning dag 10... er meget spændt og synes der er MEGET lang tid til januar..

Anmeld

31. oktober 2012

Team Putte

Kris89 skriver:

Skal starte på dag 2 med gonal-F 37,5 indtil dag 7 hvor jeg så skal op på 75 indtil dag 9 og så en scanning dag 10... er meget spændt og synes der er MEGET lang tid til januar..

Inden længe står julen og nytåret for døren og før du har set dig om er det januar

Anmeld

31. oktober 2012

Kris89

Team Putte skriver:

Inden længe står julen og nytåret for døren og før du har set dig om er det januar

tusind tak

ja har også voldsomt travlt på job, så tiden skal nok gå og skulle det lykkedes nu, ville vi jo være nød til at flytte brylluppet, det er 7-9-13, den dato vil vi jo gerne beholde

der er fordele nok... alligevel er det vildt a vi først kommer i behandling når vores første barn kunne blive 1 år (hvis ikke jeg havde mistet)

Anmeld

31. oktober 2012

Team Putte

Kris89 skriver:

tusind tak

ja har også voldsomt travlt på job, så tiden skal nok gå og skulle det lykkedes nu, ville vi jo være nød til at flytte brylluppet, det er 7-9-13, den dato vil vi jo gerne beholde

der er fordele nok... alligevel er det vildt a vi først kommer i behandling når vores første barn kunne blive 1 år (hvis ikke jeg havde mistet)

Ja men der er vel en masse procedurer der skal overholdes? Man kan jo et eller andet sted godt forstå at man ik bare springer ud i at hjælpe før man er sikker på der er et problem? Mange mister jo op til flere og det lykkes jo stadig at blive gravide og gennemføre helt uden hjælp 

Anmeld

31. oktober 2012

M&N

31. oktober 2012

Kris89

Team Putte skriver:

Ja men der er vel en masse procedurer der skal overholdes? Man kan jo et eller andet sted godt forstå at man ik bare springer ud i at hjælpe før man er sikker på der er et problem? Mange mister jo op til flere og det lykkes jo stadig at blive gravide og gennemføre helt uden hjælp 

tjae, det meste bunder i en læge fyldt med fejl - en ny læge med fejl og så lige en fejl fra feritilitetsklinkken også...

og så rammer vi lige ind i den eneste måned på hele året hvor manden ikke kan få fri...

lidt uheldigt... men går nok... når bare ønske babyen kommer ud i sidste ende..
selvom jeg jo nok havde håbet at nummer to snart var på vej...

Anmeld

31. oktober 2012

Kris89

BabyWish2012 <3 skriver:

tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.