Hvad skal jeres guldklumper have på juleaften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.134 visninger
22 svar
0 synes godt om
30. oktober 2012

MKuhr

Som jeg skrev i overskriften

vi skal have en lille pige indenfor 4 uger og ville gerne se hvor fine jeres børn skal være juleaften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2012

MKuhr

Og hvad skal i evt selv have på?

Anmeld

30. oktober 2012

Kamulla

uha... så langt er jeg ikke nået endnu vi holder jul 2 gange om året.. så skal have 2 sæt klar

Anmeld

30. oktober 2012

MKuhr

Kamulla skriver:

uha... så langt er jeg ikke nået endnu vi holder jul 2 gange om året.. så skal have 2 sæt klar

2 gange om året simpelthen? hyggeligt, kunne også godt holde jul to gange heldigvis skal vi til en masse julefrokoster også hehe

Anmeld

30. oktober 2012

Benjamins'mor

Min søn vil være 23,5 mdr til jul.

Men regner med han kan passe bukserne fra hans jakkesæt sidste jul.

De var lidt lange i det.

Og så får han bare en anden skjorte på.

Anmeld

30. oktober 2012

Kamulla

MKuhr skriver:

2 gange om året simpelthen? hyggeligt, kunne også godt holde jul to gange heldigvis skal vi til en masse julefrokoster også hehe

er også inviteret til en del... dog tror jeg ikke jeg magter det pga. skole, en masse bookinger mm.  (tager billeder)

men ja... fejre altid d. 24 + 25 dec sådan har det været siden jeg var barn.. og når jeg ikke har en mand osv som jeg skal fejre med, så er det sådan stadig

Anmeld

30. oktober 2012

Amagerpigen82

MKuhr skriver:

vi skal have en lille pige indenfor 4 uger og ville gerne se hvor fine jeres børn skal være juleaften

Ihh.. følger med her.

Da jeg var barn var en fast del af juletraditionerne at vi fik en fin julekjole. Det var vidst den eneste tid på året hvor min søster og jeg havde ens tøj på. Vi lignede hinanden meget og gik aldrig i ens tøj, men ligenetop med 'julekjolen' var det noget særligt.

I år har jeg for første gang min lille søn til jul og har tænkt meget over, hvad han skal have på - selvom han er så lille han nok er ligeglad vil jeg gerne fortsætte traditionen med at gøre lidt ekstra ud af juletøjet. Men hvad giver man drenge på juleaften? Især drenge i babystørrelse? Så glæder mig til at se hvad I andre har af forslag

Anmeld

30. oktober 2012

MKuhr

Kamulla skriver:

er også inviteret til en del... dog tror jeg ikke jeg magter det pga. skole, en masse bookinger mm.  (tager billeder)

men ja... fejre altid d. 24 + 25 dec sådan har det været siden jeg var barn.. og når jeg ikke har en mand osv som jeg skal fejre med, så er det sådan stadig

Det lyder da heller ikke dårligt synes den lille helt sikkert heller ikke?

dejlig travl jul der ligger forude så glæder mig alt for meget til højtiderne nu det er lidt noget andet når man har børn.

Anmeld

30. oktober 2012

MKuhr

Amagerpigen82 skriver:

Ihh.. følger med her.

Da jeg var barn var en fast del af juletraditionerne at vi fik en fin julekjole. Det var vidst den eneste tid på året hvor min søster og jeg havde ens tøj på. Vi lignede hinanden meget og gik aldrig i ens tøj, men ligenetop med 'julekjolen' var det noget særligt.

I år har jeg for første gang min lille søn til jul og har tænkt meget over, hvad han skal have på - selvom han er så lille han nok er ligeglad vil jeg gerne fortsætte traditionen med at gøre lidt ekstra ud af juletøjet. Men hvad giver man drenge på juleaften? Især drenge i babystørrelse? Så glæder mig til at se hvad I andre har af forslag

Synes nemlig også at der gerne må gøres lidt ud af det da det jo kun er en gang om året, plus det er lidt mere specielt når man har gjort noget ud af det og sig selv

jeg har en sort kjole, men ved ikke om jeg kan passe den til den tid... og den lille ja der mangler jeg inspiration...

mine nevøer havde hvide skjorter og slips med elastik, og et par velour bukser, de har altid været så søde juleaften

Anmeld

30. oktober 2012

FruHolm <3

MKuhr skriver:

Har endnu ikk fundet tøj til os endnu, Oscar fylder 2 år d 26 dec så skal også have 2 sæt klar

sidste år til hans første jul havde han et par knaldrøde bukser på, med en sort-hvid ternet skjorte(meget små tern) med tødt slips og en koksgrå sweater  

som på dette billed hvis den har uploadet det

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.