Silas er den sidste halvanden uges tid begyndt at sige "tis tis" og pege på hans ble... Når jeg så mærker udenpå bleen så tisser han og andre gange behøver vi ikke mærke, så kan det bare lugtes og høres
Men til det siger han "adr" (Har han lært hos dpmor at kalde det)
Han peger foran når det er "tis tis" og bagtil når det er fordi han skal skide.. Men får nogle gange også kaldt det bagtil for tis tis...
Vi opmuntrer ham rigtig meget og siger: Ja det er rigtigt at du skal tisse.. eller spørger: Skal du skide?
Nu her begyndte han så at tage bukserne af og sætte sig i skovskiderstilling og sagde: tis tis... Så jeg hentede potten og tog hans bukser og ble af og satte ham på potten og han slog da også et par prutter, men jeg tror ikke han turde...
Så nu har vi taget potten med ind i stuen og har givet ham ble på igen sådan så han kan blive gode venner med potten... Han har også sat sig på den og har sagt: tis tis...
Og nu har han så skidt mens han har haft ble på og sidder på potten og vi klapper af ham og siger han er dygtig.... 

Er han klar til at blive pottetrænet? Er det ikke meget tidligt sådan at ville være renlig og faktisk have styr på hvornår man skal tisse og hvornår man skal skide? Han er lidt over 1½ år gammel... 
Anmeld