Strækmærker ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

361 visninger
5 svar
0 synes godt om
31. maj 2009

jannilaursen

Hej

Der sikkert mange af jer der har fået børn som har fået Strækmærker..
Hvad gør man for at få dem væk efter føslen .? Os Selve ar'ne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2009

Plysbjørnen

Ingen ting, du kan ikke gøre noget... De bliver mindre synlige med tiden, men de kan ikke gå væk...

Anmeld

31. maj 2009

Kloster

Trold skriver:

Ingen ting, du kan ikke gøre noget... De bliver mindre synlige med tiden, men de kan ikke gå væk...

Enig.

Fik selv rigtig mange ved min nr 2 graviditet, men hverken min mand ell jeg ser dem.
De er ikke noget problem for nogle af os, men jeg kan se, hvis jeg er brun pga sol/solarie, bliver de mindre kendt.
Nu er det også 10 år siden, jeg fin nr 2, så det er bare fine hudfarvet ar, jeg har.

Kloster

Anmeld

31. maj 2009

Lone Jakobsen

jamen giver de andre ret.... desværre.
har selv nogen fra min første fødsel (10 år tilbage) de er blevet lysere og sidder heldigvis bagerst på hofterne så det er ikke noget hverken jeg, eller min mand, tænker over.
den store fordel for mig er at jeg ikke har fået flere gennem mine andre graviditeter, og heller ikke denne gang (jeg venter nr. 4) har det været noget problem.

Anmeld

1. juni 2009

Honningblomst

Som de andre skriver kan du intet gøre...men hvis du synes det er slemt, så kan et kirurgisk indgreb fjerne dem..
Knus..

Anmeld

1. juni 2009

Diana...

Trold skriver:

Enig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.