Laura's 2 års undersøgelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

821 visninger
10 svar
0 synes godt om
30. oktober 2012

Nadia&Daniel

Så var vi også afsted til Laura's 2 års undersøgelse..

Laura vejede 2580 gram og var 46 cm. da hun kom til verden (25.10.2010)

Nu vejer hun 11,3 kg. og er 83,5 cm. lang

Hun tog oplevelsen hos lægen fint, var dog lidt genert engang imellem, og puttede sig ind til mig. Men ellers tale hun meget, og vores læge nød at snakke med Laura

Laura følge sin helt egen kurve - men hun følger den perfekt, så det er dejligt.. Det har hun altid gjort..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2012

TrineMine86

Nadia&Daniel skriver:

Hun tog oplevelsen hos lægen fint, var dog lidt genert engang imellem, og puttede sig ind til mig. Men ellers tale hun meget, og vores læge nød at snakke med Laura

Laura følge sin helt egen kurve - men hun følger den perfekt, så det er dejligt.. Det har hun altid gjort..

åhh sikke da en lille fin pige i har  dejligt at det gik godt, og man har sørme lov til at være genert overfor sådan en fremmed læge hehe

vi har lige været til 1 års undersøgelse idag, uhh avs avs, den vaccine er nu ikke særlig sjov

Anmeld

30. oktober 2012

Nadia&Daniel

åhh sikke da en lille fin pige i har  dejligt at det gik godt, og man har sørme lov til at være genert overfor sådan en fremmed læge hehe

vi har lige været til 1 års undersøgelse idag, uhh avs avs, den vaccine er nu ikke særlig sjov

Tak

Når det er 2 års undersøgelse, skal de heldigvis ikke stikkes - men det skulle mor her, skulle have mit stik nr. 2 (hvp-vaccine), så Laura kigger meget mærkeligt på lægen (Laura sad på gulvet og legede med en bus) og sagde så: "mor, mor - av mor"

Men kan godt huske stikket ved 1 års undersøgelse, det tog kegler

Anmeld

30. oktober 2012

TrineMine86

Nadia&Daniel skriver:

Tak

Når det er 2 års undersøgelse, skal de heldigvis ikke stikkes - men det skulle mor her, skulle have mit stik nr. 2 (hvp-vaccine), så Laura kigger meget mærkeligt på lægen (Laura sad på gulvet og legede med en bus) og sagde så: "mor, mor - av mor"

Men kan godt huske stikket ved 1 års undersøgelse, det tog kegler

åh det var dejligt, er ikke 100 % inde i de der vacciner

jeg skulle også have min nr 2 hpv vacinne idag..

han er heldigvis ikke mærket af noget endnu, sa håber ikke at han bliver skidt tilpas

haha, nååå hvor er hun sød

Anmeld

30. oktober 2012

Nadia&Daniel

TrineMine86 skriver:

åh det var dejligt, er ikke 100 % inde i de der vacciner

jeg skulle også have min nr 2 hpv vacinne idag..

han er heldigvis ikke mærket af noget endnu, sa håber ikke at han bliver skidt tilpas

haha, nååå hvor er hun sød

Laura blev heldigvis ikke syg af nogle af dem - men det er så forskelligt fra barn til barn -  for din guldklump slipper

Anmeld

30. oktober 2012

CamillaSoefelt

Nadia&Daniel skriver:

Bestiller man selv tid til 2 års undersøgelse?

Synes jeg ski da ikke vi har været til. Og jeg var egentlig lidt irriteret over der ikke var en sådan. Men det er der?

Anmeld

30. oktober 2012

Nadia&Daniel

CamillaSoefelt skriver:

Bestiller man selv tid til 2 års undersøgelse?

Synes jeg ski da ikke vi har været til. Og jeg var egentlig lidt irriteret over der ikke var en sådan. Men det er der?

Ja, man bestiller selv tid hos egen læge

Anmeld

30. oktober 2012

CamillaSoefelt

Nadia&Daniel skriver:

Ja, man bestiller selv tid hos egen læge

Tak. Må jeg få gjort;-)!

Tænk at de vokser så hurtigt de små poder;0)!

Anmeld

30. oktober 2012

Nadia&Daniel

CamillaSoefelt skriver:

Tak. Må jeg få gjort;-)!

Tænk at de vokser så hurtigt de små poder;0)!

Det må man sige ja til

Anmeld

30. oktober 2012

MortilElias2010

Har glemt at få bestilt tid til Elias 2 års - og da han fylder 3 år i januar kan det vel næsten ikke betale sig når han nu heldigvis ikke skal have nogen vaccinationer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.