hjælp angående mme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

269 visninger
7 svar
0 synes godt om
30. oktober 2012

Moar2012

Min søn (6 uger) er flaskebarn og har fået nan1 indtil nu. Han gylper meget og er nu også begyndt at få mavekneb..
Jeg har valgt at prøve med allomin fordi jeg har hørt det skal være mildere mod maven er det rigtigt??
Nogen mener også det evt kan stoppe gylperiet men er det rigtigt??
Håber nogen kan hjælpe er træt af at bruge 4-5 sæt tøj dagligt:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2012

B&J

de får tit mavekneb når de kommer på mme og hård mave det fik vores søn også nogle babyer gylper meget men kan også være der er for stort huld i sutten så han sluger det for hurtigt

men kan også være han ikke kan tåle nan...

håber du finder ud af det

Anmeld

30. oktober 2012

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

vil også sige hold masser af pauser undervejs.. lav mindre portioner flere gange fremfor for stor portion få gange... mindre sut...

lyt efter for ofte kan man høre hvis de forsluger sig og derfor får meget luft med ned der så kommer op og hiver maden med der ligger ovenpå...

bøvs ham af... der kan sagtens gå op mod 10 min efter spisning førend bøvsen kommer...

Anmeld

30. oktober 2012

B&J

hov ja... en mere vi selv gjorde bøvs ham flere gange mens i spiser så alt den luft kan komme med op

Anmeld

30. oktober 2012

Jemion

Du kan prøve den der hedder syrnet allomin men prøv at snakke med din SP 

Anmeld

30. oktober 2012

Pallemor

Vores datter fik mme - pga forstoppelse brugte vi den syrnet allomin og det hjalp kun lidt på maven men desværre ikke på gylperiet.

Anmeld

30. oktober 2012

Mutti2B

Jeg startede med allomin og det kunne hendes mave ikke klare. Jeg blev så anbefalet nan 1 HA (den i dåsen) af sp, for den skulle være mere mild mod maven. Det har hjulpet

Anmeld

30. oktober 2012

Deaktiveret profil

Moar2012 skriver:

Min søn (6 uger) er flaskebarn og har fået nan1 indtil nu. Han gylper meget og er nu også begyndt at få mavekneb..
Jeg har valgt at prøve med allomin fordi jeg har hørt det skal være mildere mod maven er det rigtigt??
Nogen mener også det evt kan stoppe gylperiet men er det rigtigt??
Håber nogen kan hjælpe er træt af at bruge 4-5 sæt tøj dagligt:-)

Har du prøvet Nan HA? Det er noget som skulle være skånsom mod maven på de små.. Det er det vi bruger og vi har intet problem med det.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.