Ånder /afdøde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

497 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. oktober 2012

Anonym trådstarter

Jeg har de seneste år haft fornemmelsen af at der befinder sig et eller andet i min datters værelse, og er rimelig sikker på nu at jeg har ret...

Men er der nogen her på baby, som ved hvem man skal kontakte for og få en ud for at rense ens hjem ellers undersøge det nærmer???

Vi bor i vest sjælland.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2012

Anonym trådstarter

Ingen der kan hjælpe, så min lille datter kan få ro til at sove

Anmeld

30. oktober 2012

Weber

Jeg ville bruge min altvidende ven Google. Så kan du helt sikkert finde frem til nogle, som kan komme og rense ud for jer

Anmeld

30. oktober 2012

serinasmor

Anonym skriver:

Jeg har de seneste år haft fornemmelsen af at der befinder sig et eller andet i min datters værelse, og er rimelig sikker på nu at jeg har ret...

Men er der nogen her på baby, som ved hvem man skal kontakte for og få en ud for at rense ens hjem ellers undersøge det nærmer???

Vi bor i vest sjælland.

http://clairvoyantforeningen.dk/dotnetnuke/Clairvoyante/Findenclairvoyant/Findenclairvoyant30004999.aspx

Anmeld

30. oktober 2012

MorDk

Nogle gange skal man bare selv tage snakken med dem  Det gjorde jeg og det hjalp! Man skal passe på med at få folk ud medmindre man er 98% sikker på de ikke er fake...

Fjerner du noget kan du risikerer at få noget andet igen... og det behøver ikke at være positivt.

Herhjemme sov min dreng uroligt og skreg som besat og pegede op på lampen som tændte kl.23.00....  trods der ik var strøm til. Jeg "skældte" ud og satte "ånden" eller hvad det var på plads - det hjalp.

Held og lykke med det!

Anmeld

30. oktober 2012

Barbamama

Søg på husrensning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.