Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg ammer stadig og mit barn er 14 mdr, men ammer kun morgen, eftermiddag og aften..
Jeg har ikke fået min mens endnu, hvor længe kan mensen udeblive når man ammer, så meget ammer jeg jo heller ikke?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jeg ammer stadig min søn på 1 år og 4 måneder (altså 16 måneder) og jeg har lige haft min anden mens, og fre første til anden mens var der almindelig antal dage imellem.
men det er jo forskelligt fra person til person
Bebsen skriver: Det er vist meget meget forskelligt Min mens kom tilbage mens jeg ammede, den kom præcis et år efter den IKKE kom, fordi jeg var gravid Kh Ida.
Det er vist meget meget forskelligt Min mens kom tilbage mens jeg ammede, den kom præcis et år efter den IKKE kom, fordi jeg var gravid Kh Ida.
Jeg ammede thea til hun var 11 mdr, fik heldigvis først mens 15 mdr efter fødsel. Vh stine
Jeg ammer stadig min datter på snart 11 måneder.. Fik min første mens da hun var fyldt 8 måneder, men den kommer på ingen måde regelmæssigt endnu, og jeg bløder meget lidt i forhold til før.. Har lige fået den for 3. gang ('lige' - som i for en time siden.. )..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128