Amning - menstruation ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

507 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. oktober 2012

Anonym trådstarter

Jeg ammer stadig og mit barn er 14 mdr, men ammer kun morgen, eftermiddag og aften..

Jeg har ikke fået min mens endnu, hvor længe kan mensen udeblive når man ammer, så meget ammer jeg jo heller ikke?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2012

Bebsen

Det er vist meget meget forskelligt
Min mens kom tilbage mens jeg ammede, den kom præcis et år efter den IKKE kom, fordi jeg var gravid

Kh Ida.

Anmeld

30. oktober 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

jeg ammer stadig min søn på 1 år og 4 måneder (altså 16 måneder) og jeg har lige haft min anden mens, og fre første til anden mens var der almindelig antal dage imellem.

men det er jo forskelligt fra person til person

Anmeld

30. oktober 2012

2babygirls

Bebsen skriver:

Det er vist meget meget forskelligt
Min mens kom tilbage mens jeg ammede, den kom præcis et år efter den IKKE kom, fordi jeg var gravid

Kh Ida.

det samme her.

Det har intet med amning at gøre.

Anmeld

30. oktober 2012

Mussen2

Mit barn er 9 mdr og jeg ammer ham endnu. Jeg har lige fået første mens. Ved min datter var det ca. samme tidspunkt jeg fok mens igen.

Anmeld

30. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg ammede thea til hun var 11 mdr, fik heldigvis først mens 15 mdr efter fødsel. Vh stine

Anmeld

30. oktober 2012

Københavnermor

Jeg ammer stadig min datter på snart 11 måneder.. Fik min første mens da hun var fyldt 8 måneder, men den kommer på ingen måde regelmæssigt endnu, og jeg bløder meget lidt i forhold til før.. Har lige fået den for 3. gang ('lige' - som i for en time siden.. )..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.