Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Loa skriver: Haha et trommesæt Hmm en fjernstyret bil Lyder som en interessant mulighed, hvis hun ikke er for lille til at kunne finde ud af sådan en
Haha et trommesæt Hmm en fjernstyret bil Lyder som en interessant mulighed, hvis hun ikke er for lille til at kunne finde ud af sådan en
Man kan jo få både til store og små, og både til piger og drenge. jeg ved man kan få en masse fjernstyret til piger, men hvis biler er spændene lige nu, så er det da det hun skal have
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
banana3 skriver: Man kan jo få både til store og små, og både til piger og drenge. jeg ved man kan få en masse fjernstyret til piger, men hvis biler er spændene lige nu, så er det da det hun skal have
_-Kathrine-_ skriver: Hvad med en løbecykel til når I er ude?
Hvad med en løbecykel til når I er ude?
Loa skriver: Måske en hoppeko Hvis det er interessant, når man kan gå/hoppe/kravle på nærmest alle møblerne i lejligheden....Må have hende i nærheden af én og se hvad hun siger til den....
Måske en hoppeko Hvis det er interessant, når man kan gå/hoppe/kravle på nærmest alle møblerne i lejligheden....Må have hende i nærheden af én og se hvad hun siger til den....
min niece er 2,5 år og hun synes hoppekoen er herre sjov men du kan jo prøve og se hvad hun siger
Loa skriver: Er hun ikke for lille til sådan én
Er hun ikke for lille til sådan én
Liam har lige fået en til sin 2 års fødselsdag, det er en puky, den er så vidt jeg ved særlig lille han løber ikke hurtigt men kan bruge den og er mega glad for den.
roenlund skriver: Liam har lige fået en til sin 2 års fødselsdag, det er en puky, den er så vidt jeg ved særlig lille han løber ikke hurtigt men kan bruge den og er mega glad for den.
Bebsen skriver: Min dreng på 2år og 3 mnd fik i weekenden en løbecykel - kæmpe hit! Så meget at han 2 dage i træk har hylet over at sku i DP - uden cyklen ;-)
Min dreng på 2år og 3 mnd fik i weekenden en løbecykel - kæmpe hit! Så meget at han 2 dage i træk har hylet over at sku i DP - uden cyklen ;-)
Loa skriver: Nårh sødt Kunne da godt være en mulighed så
Nårh sødt Kunne da godt være en mulighed så
og det skal lige siges at Liam ikke er særlig høj
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128