Gave til drengepigen på 2,5 år? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2012

banana3

Loa skriver:

Haha et trommesæt

Hmm en fjernstyret bil Lyder som en interessant mulighed, hvis hun ikke er for lille til at kunne finde ud af sådan en

Man kan jo få både til store og små, og både til piger og drenge. jeg ved man kan få en masse fjernstyret til piger, men hvis biler er spændene lige nu, så er det da det hun skal have

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2012

Loa

banana3 skriver:

Man kan jo få både til store og små, og både til piger og drenge. jeg ved man kan få en masse fjernstyret til piger, men hvis biler er spændene lige nu, så er det da det hun skal have

Dét er det

Dem må jeg prøve at tjekke ud Tak for svaret

Anmeld

30. oktober 2012

Loa

_-Kathrine-_ skriver:

Hvad med en løbecykel til når I er ude?

Er hun ikke for lille til sådan én

Anmeld

30. oktober 2012

MissTas

Loa skriver:

Måske en hoppeko Hvis det er interessant, når man kan gå/hoppe/kravle på nærmest alle møblerne i lejligheden....

Må have hende i nærheden af én og se hvad hun siger til den....

min niece er 2,5 år og hun synes hoppekoen er herre sjov men du kan jo prøve og se hvad hun siger

Anmeld

30. oktober 2012

roenlund

Loa skriver:

Er hun ikke for lille til sådan én

Liam har lige fået en til sin 2 års fødselsdag, det er en puky, den er så vidt jeg ved særlig lille han løber ikke hurtigt men kan bruge den og er mega glad for den.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. oktober 2012

Bebsen

Min dreng på 2år og 3 mnd fik i weekenden en løbecykel - kæmpe hit! Så meget at han 2 dage i træk har hylet over at sku i DP - uden cyklen ;-)

Anmeld

30. oktober 2012

Loa

roenlund skriver:

Liam har lige fået en til sin 2 års fødselsdag, det er en puky, den er så vidt jeg ved særlig lille han løber ikke hurtigt men kan bruge den og er mega glad for den.

Nårh sødt
Kunne da godt være en mulighed så

Anmeld

30. oktober 2012

Loa

Bebsen skriver:

Min dreng på 2år og 3 mnd fik i weekenden en løbecykel - kæmpe hit! Så meget at han 2 dage i træk har hylet over at sku i DP - uden cyklen ;-)

Haha fedt!!!

Elsker når gaver bringer SÅ meget glæde

Anmeld

30. oktober 2012

roenlund

Loa skriver:

Nårh sødt
Kunne da godt være en mulighed så

og det skal lige siges at Liam ikke er særlig høj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.