PB igangsat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

311 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. oktober 2012

Anonym trådstarter

Holder den lige ano, da ingen ved det endnu... eller får det afvide forløbig.. MEN... Min nye kæreste og jeg er blevet enige om at starte PB, det er ret tidligt, vi har kun været sammen i 3 måneder, men har kendt hinanden i 15 år så det føles helt rigtig! Jeg har haft SÅ meget uheld med mænd det ikke engang er sjovt og nu har jeg fundet ham, eller i hvert fald fået øjnene op for ham. Han spurgte om jeg var interesseret i at prøve, fordi han har nedsat sædkvalitet og har før prøvet med sin eks i 2 år, så har ingen forventning om det lykkes men er meget velkommen hvis det gør.

Jeg er ret så lykkelig, og har ingen tvivl, hvilket aldrig er sket før...

Ville ikke rigtig noget særligt med indlægget, havde bare behov for at fortælle nogen det, nu hvor vi holder det for os selv..!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2012

Christina :-)

Anonym skriver:

Holder den lige ano, da ingen ved det endnu... eller får det afvide forløbig.. MEN... Min nye kæreste og jeg er blevet enige om at starte PB, det er ret tidligt, vi har kun været sammen i 3 måneder, men har kendt hinanden i 15 år så det føles helt rigtig! Jeg har haft SÅ meget uheld med mænd det ikke engang er sjovt og nu har jeg fundet ham, eller i hvert fald fået øjnene op for ham. Han spurgte om jeg var interesseret i at prøve, fordi han har nedsat sædkvalitet og har før prøvet med sin eks i 2 år, så har ingen forventning om det lykkes men er meget velkommen hvis det gør.

Ville ikke rigtig noget særligt med indlægget, havde bare behov for at fortælle nogen det, nu hvor vi holder det for os selv..!!

Jeg har kun vært sammen med kæresten en månede så bliv jeg gravid

Anmeld

30. oktober 2012

Moar2011

Anonym skriver:

to mdr efter vi offentlig gjorde vores forhold var jeg gravid . det kun DIG og HAM der ved om det r rigtig eller forkert.

Anmeld

30. oktober 2012

LMX

Dejlig beslutning. H&L med det

Anmeld

30. oktober 2012

mommy1991

Min kæreste og jeg har også kun været kærester i 3 måneder, og har besluttet at gå i gang med PB  

Held og lykke med det!

Anmeld

30. oktober 2012

Anonym trådstarter

Taaak piger... Håber det lykkes, men ellers er det nu rart at være gået i gang tidligt, hvis vi ender med at skal have hjælp til det... :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.