Blodnæse..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

632 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. oktober 2012

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
Hej..

Er der nogen af jeres børn der døjer meget med blodnæse?

Min søn, har i det seneste stykke tid, haft blodnæse i tide og utide, og det kommer nogen gange bare uden videre..

I nat, har det åbenbart blødt, så det resulterede i et "blodigt" ansigt her til morgen og blodigt nattøj etc..

Har overvejet og gå til læge med det, men han kan vel ikke gøre noget.. Ved man kan få brændt nogle små vener i næsen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg har ingen erfaring med det, men jeg ville nok tage en tur forbi lægen, så din søn kan blive brændt i næsten for, at undgå blodnæse. Det må ikke være særligt rart for ham.

Håber det bliver bedre

Anmeld

30. oktober 2012

NinaNymannMadsen

min datter får også nemt blodnæse.

du kan få til læge og så brænder han et eller andet inde i næsen der gør at din søn måske ikke får blodnæse sådan rigtig mere.

vi har også overvejet at gå til læge med vores pige. men årsagen til hun får det er fordi hun piller næse og så får pillet hul.

Anmeld

30. oktober 2012

Chri9000

MoarHvidovre skriver:

Jeg har ingen erfaring med det, men jeg ville nok tage en tur forbi lægen, så din søn kan blive brændt i næsten for, at undgå blodnæse. Det må ikke være særligt rart for ham.

Håber det bliver bedre

Ja, tror jeg ringer imorgen..

Nej, han bliver faktisk lidt bange nogen gange..

Anmeld

30. oktober 2012

Chri9000

NinaNymannMadsen skriver:

min datter får også nemt blodnæse.

du kan få til læge og så brænder han et eller andet inde i næsen der gør at din søn måske ikke får blodnæse sådan rigtig mere.

vi har også overvejet at gå til læge med vores pige. men årsagen til hun får det er fordi hun piller næse og så får pillet hul.

Ja, det er noget med de brænder nogle små bitte vener i næsen..
Kan ens egen læge gøre det?

Men ja, hvis årsagen til din datters næseblod er næsepilleri, hjælper det nok ikke

Anmeld

30. oktober 2012

Dinna88

Min storebror har fået brændt venerne i næsen!

Anmeld

30. oktober 2012

NinaNymannMadsen

Sirhc :) skriver:

Ja, det er noget med de brænder nogle små bitte vener i næsen..
Kan ens egen læge gøre det?

Men ja, hvis årsagen til din datters næseblod er næsepilleri, hjælper det nok ikke

Ja det burde egen læge kunne ellers kan han henvise til en der kan.

Det er den eneste årsag vi kender. Dog her den anden morgen fik hun det bare ud i det blå uden nogen grund eller noget som helst.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.