Mikk-line din mening.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

888 visninger
11 svar
0 synes godt om
30. oktober 2012

Camillakn

Står og skal købe flyverdragt. Men det er jo lidt af en jungle og finde ud af hvad der egentlig holder uden at man hiver for meget op af penge pungen

Vi har kigget meget på mikk-line flyverdragter og syntes bare den ser super lækker ud og prisen er god. Men holder den? Er det penge værd? 

I må have en rigtig god dag. 

Mvh Camilla 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2012

Heidi72

Hej

Jeg har selv brugt Mikk-Line til mine drenge - og det har fungeret UPÅKLAGELIGT!! De har faktisk været super gode.

Mikk-Line er mig bekendt den dansk producerede version af Rema, - og får (så vidt jeg ved) præcis lige så gode resultater i forskellige tests. Så ingen grund til at pøse ekstra kroner ud på et finsk produceret produkt når du kan spare penge samtidig med du støtter et dansk firma :-)

Anmeld

30. oktober 2012

FruK

Nu er min dreng ved at være stor, men da han brugte flyverdargt, havde han Mikk-Line de fleste år. Vi prøvede nogle andre mærker i starten, men efter den første Mikk-Line holdt vi os til det.

Jeg synes den er rigtig god til prisen. Og kommer nok til at købe Mikk-Line igen til den næste.

Anmeld

30. oktober 2012

modesty

Min dreng er 1 år, så han har kun brugt sine flyverdragter i en måneds tid. Jeg købte to brugte Mikk-line på loppemarked til din nette sum af 40 kr. stykket. Indtil videre er jeg meget tilfreds! Stoffet er blødt og nemt at bevæge sig i, de virker godt slidstærke. Jeg skal af gode grunde ikke kunne udtale mig om hvordan de er i sne, men ellers er vi glade.

Anmeld

30. oktober 2012

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Camillakn skriver:

Står og skal købe flyverdragt. Men det er jo lidt af en jungle og finde ud af hvad der egentlig holder uden at man hiver for meget op af penge pungen

Vi har kigget meget på mikk-line flyverdragter og syntes bare den ser super lækker ud og prisen er god. Men holder den? Er det penge værd? 

Mvh Camilla 

Nu har mine børn kun det i termotøj. Men kender mange der har flyverdragter og både jeg og dem jeg kender er fuldt tilfreds med det. Det holder rigtig godt.

Anmeld

30. oktober 2012

Mathilde

Vi har også haft Mikk-line til Celina. Der har intet været at klage over. Så skulle det da være, at den hun havde, var ret stram i elastikken ved fødderne og derfor var det lidt bøvlet, at få dragten ud over støvlerne.... Men så kom der i hvert falt ikke sne ind

Anmeld

30. oktober 2012

K&S

Camillakn skriver:

Mvh Camilla 

herfra...! Anton havde Mikk-Line sidste år og igen i år 

Anmeld

30. oktober 2012

MetteS81

Vi har købt Mikk-line for andet år i træk nu og er kun super tilfredse!!!!  

Tapede sømme, god bevægelighed, vind og vandtæt og så til en god pris...synes der er snak om at mange af de andre mærker fx ikke har tapede sømme og så kommer vandet jo ind. 

Som sagt, så er vi meeeeget tilfredse! 

Anmeld

30. oktober 2012

Hønsemor

Camillakn skriver:

Mvh Camilla 

Vi har været rigtig glade for det Mikk-Line flyverdragter vi har/har haft + de brugte vi har liggende i resverve (når den anden skal vaskesk) og vi har ALDRIG oplevet nogle problemer overhovedet, S er altid varm og tør og pasformen er også bare super god

Anmeld

30. oktober 2012

K&S

MetteS81 skriver:

Vi har købt Mikk-line for andet år i træk nu og er kun super tilfredse!!!!  

Tapede sømme, god bevægelighed, vind og vandtæt og så til en god pris...synes der er snak om at mange af de andre mærker fx ikke har tapede sømme og så kommer vandet jo ind. 

Som sagt, så er vi meeeeget tilfredse! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.