Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vi skal også have den, vi giver hinanden den i Julagave er spændt på hvordan den er at arbejde med, men vi køber den ikke endnu.
Monica
Monica P skriver: Vi skal også have den, vi giver hinanden den i Julagave er spændt på hvordan den er at arbejde med, men vi køber den ikke endnu. Monica
henh01 skriver: Er der nogen der skal have fingerne i denne? Jeg skal!!! Min datter skal have den i julegave, så jeg står klar i morgen når den forhåbentlig har release. Elgiganten kunne i går ikke give mig noget klart svar - da de først selv ved hvornår den kommer i salg når de får den med posten.. Hmm.. Apple er åbenbart meget hemmelighedsfulde.
Er der nogen der skal have fingerne i denne? Jeg skal!!! Min datter skal have den i julegave, så jeg står klar i morgen når den forhåbentlig har release. Elgiganten kunne i går ikke give mig noget klart svar - da de først selv ved hvornår den kommer i salg når de får den med posten.. Hmm.. Apple er åbenbart meget hemmelighedsfulde.
Jeg havde også planer om at give min dreng den i julegave men syns den er for dyr i forhold til en ipad så jeg køber en ipad til ham istedet for - han vil så gerne ha sin egen (og jeg vil rigtig gerne bruge min egen )
betski skriver: Jeg synes det er mange penge. Så selv om det er min datters største ønske, så er det ikke et ønske hun får indfriet. Nu er mini'en vist også kun 400 kr billigere end en iPad 2. Hun er dog blevet støttet i at spare op til en iPad, men der er jo langt vej for en 8 årig
Jeg synes det er mange penge. Så selv om det er min datters største ønske, så er det ikke et ønske hun får indfriet. Nu er mini'en vist også kun 400 kr billigere end en iPad 2. Hun er dog blevet støttet i at spare op til en iPad, men der er jo langt vej for en 8 årig
kicha skriver: Jeg havde også planer om at give min dreng den i julegave men syns den er for dyr i forhold til en ipad så jeg køber en ipad til ham istedet for - han vil så gerne ha sin egen (og jeg vil rigtig gerne bruge min egen )
Jeg købte en ipad 2 i coop til 2500 for 2 uger siden, så synes jeg godt nok en mini er dyr i for hold til. Vores piger vil så gerne have en, men de må spare op.
henh01 skriver: min datter sidder også tit med vores. Jeg synes den er skide smart den lille her - fordi den ikke fylder ret meget Hvilken ipad køber du så til din søn?
min datter sidder også tit med vores. Jeg synes den er skide smart den lille her - fordi den ikke fylder ret meget Hvilken ipad køber du så til din søn?
den virker også super lækker og havde den været lidt billigere så havde jeg købt den Jamen jeg køber 4'eren til ham - har selv 2'eren
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128