apple ipad mini

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

664 visninger
15 svar
0 synes godt om
30. oktober 2012

henh01

Er der nogen der skal have fingerne i denne?

Jeg skal!!! Min datter skal have den i julegave, så jeg står klar i morgen når den forhåbentlig har release. Elgiganten kunne i går ikke give mig noget klart svar - da de først selv ved hvornår den kommer i salg når de får den med posten.. Hmm.. Apple er åbenbart meget hemmelighedsfulde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2012

Troldemommi

Vi skal også have den, vi giver hinanden den i Julagave  er spændt på hvordan den er at arbejde med, men vi køber den ikke endnu.

Monica

Anmeld

30. oktober 2012

henh01

Monica P skriver:

Vi skal også have den, vi giver hinanden den i Julagave  er spændt på hvordan den er at arbejde med, men vi køber den ikke endnu.

Monica

Jeg er også spændt på den. Men mon ikke den er som en alm ipad - bare mindre?

Anmeld

30. oktober 2012

betski

henh01 skriver:

Er der nogen der skal have fingerne i denne?

Jeg skal!!! Min datter skal have den i julegave, så jeg står klar i morgen når den forhåbentlig har release. Elgiganten kunne i går ikke give mig noget klart svar - da de først selv ved hvornår den kommer i salg når de får den med posten.. Hmm.. Apple er åbenbart meget hemmelighedsfulde.

Jeg synes det er mange penge. Så selv om det er min datters største ønske, så er det ikke et ønske hun får indfriet. Nu er mini'en vist også kun 400 kr billigere end en iPad 2. Hun er dog blevet støttet i at spare op til en iPad, men der er jo langt vej for en 8 årig

Anmeld

30. oktober 2012

PernilleogLouis

Jeg havde også planer om at give min dreng den i julegave men syns den er for dyr i forhold til en ipad så jeg køber en ipad til ham istedet for - han vil så gerne ha sin egen (og jeg vil rigtig gerne bruge min egen

Anmeld

30. oktober 2012

henh01

betski skriver:

Jeg synes det er mange penge. Så selv om det er min datters største ønske, så er det ikke et ønske hun får indfriet. Nu er mini'en vist også kun 400 kr billigere end en iPad 2. Hun er dog blevet støttet i at spare op til en iPad, men der er jo langt vej for en 8 årig

Den koster 2600 kr - en ipad 2 koster vidst 3500 kr så der er stadig en besparelse på 900 kr

Men ja det er mange penge - vi er også 2 om min datters. Mine forældre og jeg splejser og så får hun noget negledekoration og et par øreringe af mig også. Mine forældre ville også finde lidt småting til hende udover.

På min datters skole snakker de om at digitalisere den i 2013 derfor skal de have en ipad eller en bærbar computer. Synes det er smart med denne mini ipad da den ikke fylder meget og ikke er så voldsom dyr at det er fuuldstændig uoverkommeligt og så kan hun snilt have den med i skole til de skoleopgaver der vil skulle laves digitalt

Anmeld

30. oktober 2012

henh01

kicha skriver:

Jeg havde også planer om at give min dreng den i julegave men syns den er for dyr i forhold til en ipad så jeg køber en ipad til ham istedet for - han vil så gerne ha sin egen (og jeg vil rigtig gerne bruge min egen

min datter sidder også tit med vores. Jeg synes den er skide smart den lille her - fordi den ikke fylder ret meget

Hvilken ipad køber du så til din søn?

Anmeld

30. oktober 2012

Karina

Jeg købte en ipad 2 i coop til 2500 for 2 uger siden, så synes jeg godt nok en mini er dyr i for hold til. Vores piger vil så gerne have en, men de må spare op.

Anmeld

30. oktober 2012

PernilleogLouis

henh01 skriver:

min datter sidder også tit med vores. Jeg synes den er skide smart den lille her - fordi den ikke fylder ret meget

Hvilken ipad køber du så til din søn?

den virker også super lækker og havde den været lidt billigere så havde jeg købt den Jamen jeg køber 4'eren til ham - har selv 2'eren 

Anmeld

30. oktober 2012

An&Jo

vi købte en iPad 3 her i sommers, og den deler vi allesammen om, den store dreng på 4 sidder gerne med nogle vendespil, film osv derpå, mens den lille på 2 endnu ikke har fået lov til at sidde med den alene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.