Nogen med disse graviditets symptomer.??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

305 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. oktober 2012

Anonym trådstarter

Hej de damer .. 

Jeg har lige lidt spørgsmål, som jeg håber i kan hjælpe med, jeg mener ikke selv at det er alm. symptomer, meeeen... 

1, jeg fik min mens 8 dage før tid, dette varede i 3 dage, jeg tænkte egentlig bare det hele lige havde rykket sig lidt. 

2, jeg har hård mave, hvilke jeg ellers iikke plejer.

3, jeg har haft lidt hovedepine hvilket jeg aldrig plejer. I dag vågnede jeg med hovedepine, og det ødelægger da bare hele ens dag, i dag havde jeg fri, men jeg har ikke rigtig fået lavet alt hvad jeg skulle, da jeg simpelthen havde brug for at ligge lidt ind imellem. 

4, jeg får ikke spist som jeg skal, jeg har bestemt ikke lyst til mad, men tvinger lidt frugt ned. jeg har ikke disideret kvalme, men når jeg tænker på mad, så har jeg bare på ingen måde lyst til det.

Det er jo ikke lige frem de mest klassiske symptomer, det kan også bare være jeg er ved at være syg! jeg tæker at jeg prøver at teste her en af de kommende dage, ville bare lige høre om andre havde prøvet det samme 

På forhånd tak piger 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2012

Miss Church

Anonym skriver:

Hej de damer .. 

Jeg har lige lidt spørgsmål, som jeg håber i kan hjælpe med, jeg mener ikke selv at det er alm. symptomer, meeeen... 

1, jeg fik min mens 8 dage før tid, dette varede i 3 dage, jeg tænkte egentlig bare det hele lige havde rykket sig lidt. 

3, jeg har haft lidt hovedepine hvilket jeg aldrig plejer. I dag vågnede jeg med hovedepine, og det ødelægger da bare hele ens dag, i dag havde jeg fri, men jeg har ikke rigtig fået lavet alt hvad jeg skulle, da jeg simpelthen havde brug for at ligge lidt ind imellem. 

4, jeg får ikke spist som jeg skal, jeg har bestemt ikke lyst til mad, men tvinger lidt frugt ned. jeg har ikke disideret kvalme, men når jeg tænker på mad, så har jeg bare på ingen måde lyst til det.

Det er jo ikke lige frem de mest klassiske symptomer, det kan også bare være jeg er ved at være syg! jeg tæker at jeg prøver at teste her en af de kommende dage, ville bare lige høre om andre havde prøvet det samme 

På forhånd tak piger 

Da jeg blev gravid, blev jeg forstoppet, fik hovedpine og voldsom kvalme. Så 3 ud af de 4 ting  du nævner. Jeg vil sige at det er meget almindelige symptomer på graviditet

Du må tage dig en test for at blive afklaret 

Anmeld

29. oktober 2012

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Da jeg blev gravid, blev jeg forstoppet, fik hovedpine og voldsom kvalme. Så 3 ud af de 4 ting  du nævner. Jeg vil sige at det er meget almindelige symptomer på graviditet

Du må tage dig en test for at blive afklaret 

Tusind tak for svaret, jeg tænker også at det bare er med at få testet.  Hvornår testede du positivt? 

Anmeld

29. oktober 2012

SussieThyssen

Anonym skriver:

Hej de damer .. 

På forhånd tak piger 

Der florerer jo en del virus'er i denne tid af forskellige slags, og nogle af dem strækker sig over et par uger eller mere inden de får ruget sig ud.

Men du kan også sagtens være gravid.
Så prøv at teste, så finder du jo nok ud af det

Kærligst
Sussie

Anmeld

30. oktober 2012

Miss Church

Anonym skriver:

Tusind tak for svaret, jeg tænker også at det bare er med at få testet.  Hvornår testede du positivt? 

Det gjorde jeg, da jeg var 4+0  Hvor langt er du i din cyklus?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.