Be Daddy ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

438 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. oktober 2012

Anonym trådstarter

Jeg har li et spørgsmål til jer der har prøvet Be-Daddy.. Virker det ? Og tror i det har nogen betydning, hvis manden tager dem samtidig med at han er på anti depressiv medicin ? Altså om det nedsætter deres virkning? 

Håber på svare .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2012

Anonym trådstarter

Slet ingen ? 

Anmeld

29. oktober 2012

baby012

Ved ikke med det der be daddy, men ved at anti depressiv medicin ikke er godt for sæd kvaliteten.. 

Så vil tro at det der be daddy ikke har virkning med det andet  

du skal ihvertfald have et 

Anmeld

29. oktober 2012

UnderCover37

Jeg kender ikke be daddy men når I overvejer naturmedicin og din kæreste samtidig tager antidepressiva skal I undersøge om det kan samarbejde i hans krop.

Det sker desværre nogle gange at natur og alm medicin ikke er gode til at samarbejde og enten kan ophæve eller forstærke hinandens virkninger  - derfor skal I huske at spørge lægen til råds inden I giver det et forsøg

Anmeld

29. oktober 2012

Mother-love

hej jeg kender ikke det der be daddy.
men kæresten og jeg var/er begge på anti depressiv medicin da isabella blev lavet. (planlagt) og vi havde ingen problemer.. vi havde kun sex en dag den mdr..

så selvom det nedsætter frugtbarheden så tror jeg altså ikke man får total dårlig sædkvalitet fordi man får det.. det lykkedes ihvertfald fint for os

Anmeld

30. oktober 2012

Anonym trådstarter

michelledam skriver:

hej jeg kender ikke det der be daddy.
men kæresten og jeg var/er begge på anti depressiv medicin da isabella blev lavet. (planlagt) og vi havde ingen problemer.. vi havde kun sex en dag den mdr..

så selvom det nedsætter frugtbarheden så tror jeg altså ikke man får total dårlig sædkvalitet fordi man får det.. det lykkedes ihvertfald fint for os

Du har lige reddet min dag 

Anmeld

30. oktober 2012

CamillaC

Vi har ikke selv prøvet det, endnu. Men har hørt om rigtig mange det har hjulpet på. Det er jo selvfølgelig ikke nogen mirakelkur. Men her begynder manden på det i næste cyklus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.