Jubii... Jeg har fået nyt arbejde :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

568 visninger
8 svar
0 synes godt om
29. oktober 2012

Anonym trådstarter

Hej.

Måske nogen kan huske, hvor mange gange, jeg har skrevet og virkelig ønsket nyt arbejde. 1½ år har jeg søgt. Ikke alt, men jeg har søgt 17 stillinger. Og har kun været til 3 samtaler.

I dag var jeg til samtale og 2 timer senere ringede lederen og sagde at de havde valgt mig...... MIG!!!

Jeg var og er simpelthen så glad. Og jeg ved, at jeg vil kunne opfylde deres forventninger.

Lidt sjovt at skulle skrive opsigelse og skal aflevere den til chefen i morgen.

Glæder mig enormt til at skal starte d. 1. dec.

VH Kloster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2012

serinasmor

Anonym skriver:

Hej.

Måske nogen kan huske, hvor mange gange, jeg har skrevet og virkelig ønsket nyt arbejde. 1½ år har jeg søgt. Ikke alt, men jeg har søgt 17 stillinger. Og har kun været til 3 samtaler.

I dag var jeg til samtale og 2 timer senere ringede lederen og sagde at de havde valgt mig...... MIG!!!

Jeg var og er simpelthen så glad. Og jeg ved, at jeg vil kunne opfylde deres forventninger.

VH Kloster

hmm ... hvordan gør du ? 

hvis du kun har søgt 17 stillinger og været til hele 3 samtaler ... er faktisk en lille smule grøn af misundelse lige nu

men bort set fra det 

Tillykke med dit nye job 

Jeg håber du bliver gladere i din nye stilling

Anmeld

29. oktober 2012

Loa

Kæmpe tillykke!!!

Anmeld

29. oktober 2012

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

hmm ... hvordan gør du ? 

hvis du kun har søgt 17 stillinger og været til hele 3 samtaler ... er faktisk en lille smule grøn af misundelse lige nu

men bort set fra det 

Tillykke med dit nye job 

Jeg håber du bliver gladere i din nye stilling

Hov, hvad mener du

Jeg har været såå frustreret over, der ikke har været noget for mig. Ved godt mange søger hundredevis af jobs

Anmeld

29. oktober 2012

serinasmor

Anonym skriver:

Hov, hvad mener du

Jeg har været såå frustreret over, der ikke har været noget for mig. Ved godt mange søger hundredevis af jobs

Har søgt tonsvis af stillinger ... været til 1 samtale og 1 mappefremvisning (og nej det er ikke det samme - dette sker typisk på en uopfordret ansøgning til et bureau hvor de egentlig ikke har en stilling men skal have stillet deres nysgerighed ) og skal til mappefremvisning igen på onsdag .. ikke at jeg ikke er taknemmelig - mange andre får nemlig KUN afslaget og ikke mellemsteppet ... jeg vil bare så gerne til samtale på de opslåede jobs også ... og i sidste ende selvfølgelig lande i en stilling så derfor er jeg lidt grøn af misundelse men vil da gerne ønske dig tillykke alligevel

Anmeld

29. oktober 2012

JulieE

Hvor godt!! Stort tillykke 

Anmeld

29. oktober 2012

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

Har søgt tonsvis af stillinger ... været til 1 samtale og 1 mappefremvisning (og nej det er ikke det samme - dette sker typisk på en uopfordret ansøgning til et bureau hvor de egentlig ikke har en stilling men skal have stillet deres nysgerighed ) og skal til mappefremvisning igen på onsdag .. ikke at jeg ikke er taknemmelig - mange andre får nemlig KUN afslaget og ikke mellemsteppet ... jeg vil bare så gerne til samtale på de opslåede jobs også ... og i sidste ende selvfølgelig lande i en stilling så derfor er jeg lidt grøn af misundelse men vil da gerne ønske dig tillykke alligevel

Kan godt forstå dig. Måske er det pga jeg er offentlig ansat. Forbliver i kommunen, bare et andet sted. Har dog søgt på helt lige vilkår som alle andre og fandt annoncen på jobnettet.

Anmeld

29. oktober 2012

serinasmor

Anonym skriver:

Kan godt forstå dig. Måske er det pga jeg er offentlig ansat. Forbliver i kommunen, bare et andet sted. Har dog søgt på helt lige vilkår som alle andre og fandt annoncen på jobnettet.

måske ...

Måske skal vi bare vedtage at det er fordi du er KANON DYGTIG  

Anmeld

29. oktober 2012

MortilElias2010

Anonym skriver:

Hej.

VH Kloster

Nej hvor er det godt!  Bare det sker for mig imorgen! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.