Hvad skal jeres børn lave i julegave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2012

mor2011_

vi laver nok sæbe i år 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2012

Rikke, Liam & Linus

Har mange ideer. Linus er liiige lille nok til selv at være med (6 mdr.) Men han kommer nok til at sætte sit fingeraftryk (bogstaveligt talt) på nogle af tingene.

Men der skal ihvertfald laves en serveringsbakke med billeder af ungerne, hånd og fodaftryk, tegninger eller hvad vi sådan lige kan finde på.

Desuden laver jeg selv fotokalendre, frem for at bestille dem. Så synes jeg de bliver mere personlige. Her kan ungerne også dekorere selv.

Laver nok også lysestager af smeltede hamaperler. Og pønser også på julophæng i hamaperler. 

Og så skal farmor have en eller flere pyntepuder til sofaen med billeder af ungerne.

Skal bare lige finde tiden til at få det hele lavet. Godt der er længe til jul 

Anmeld

30. oktober 2012

Rikke, Liam & Linus

132319 skriver:

Så langt er vi ikke endnu men sidste år lavede vi perlelysestager og skåle.

Overvejer viskestykker med kartoffeltryk

God ide med kartoffeltryk 

Anmeld

30. oktober 2012

Rikke, Liam & Linus

Mussen2 skriver:

Jeg tror vi skal lave armbånd af smeltede Hama perler. Har set et billede af dem og de ser super fine ud. Lige noget for bedste. Men sp mangler jeg at finde på noget til den mandlige del.

Jeg vil rigtig gerne finde på noget som bliver brugt......og som min datter kan være med til og det skal ikke være for stor en opgave for hende.

Tænker på om man kan få perlepladesæt med skabeloner? Altså sådan såhun bare skal putte den farve på somder er på skabelonen? tror jeg. Man kunne engang

Hvis du tænker hamaperler. Kan du få dem de hedder maxi og plader i alle mulige former (ænder, både, bamser mv.) 

Dem kan man f.eks. bruge som bordskånere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.