hjælp fuldkorns frugtmos

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

960 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. oktober 2012

wmillapigenw

hej. vil lige høre jer af om i ved hvordan man laver fuldkorns frugtmos? for han elsker fuldkorns frugtmos som købe glas og det er jo billigere selv at lave det. for alm. 

så håber der er nogle kloge hoveder herinde med nogle opskrifter på fuldkorns frugtmos.

han er 7 måneder (8 måneder d. 9/11)

hav en god aften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2012

Stivdie

wmillapigenw skriver:

hej. vil lige høre jer af om i ved hvordan man laver fuldkorns frugtmos? for han elsker fuldkorns frugtmos som købe glas og det er jo billigere selv at lave det. for alm. 

så håber der er nogle kloge hoveder herinde med nogle opskrifter på fuldkorns frugtmos.

hav en god aften

Det ved jeg desværre ikke, men opper lige, for der er nok nogen, der ved det

Anmeld

31. oktober 2012

wmillapigenw

Stivdie skriver:

Det ved jeg desværre ikke, men opper lige, for der er nok nogen, der ved det

tak håber der så er nogen som svarer

Anmeld

31. oktober 2012

Malli

Da jeg prøvede at lave det, lavede jeg bare en gang fuldkornsrisgrød, og blandet det i noget frugtmos.

Eller blandet nogle havregryn i frugtmosen, og lod det stå i køleskabet en halv time tid inden severing, så havregrynene blev bløde

Måske det var et par ideer?

Anmeld

2. november 2012

wmillapigenw

Malli skriver:

Da jeg prøvede at lave det, lavede jeg bare en gang fuldkornsrisgrød, og blandet det i noget frugtmos.

Eller blandet nogle havregryn i frugtmosen, og lod det stå i køleskabet en halv time tid inden severing, så havregrynene blev bløde

Måske det var et par ideer?

tak for svaret, det prøver jeg

Anmeld

2. november 2012

modesty

wmillapigenw skriver:

hav en god aften

Du kan jo kigge på indholdsfortegnelsen og se hvilken form for fuldkorn de bruger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.