visdoms tand.. hjææælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2009

Zeta

Kamillethe er genialt til enhver form for infektion/hævelse. Da jeg fik bortopereret en visdomstand, sad stingene i ca. 14 dage. Det "niver" fordi tandkødet er skåret op og derefter skal hele. Det er jo faktisk en operation du du har fået. Hold munden strengt ren, du kan købe/bruge mundskyld ved navn Listerin på apoteket. Ved smerte kan man blande, dvs. 1 panodil og 1 kodimagnyl, da de hver især tager top og bundsmerter, godt når man skal sove igennem. God bedring ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2009

bette

Trold skriver:

Øh hvorfor er i blevet syet... Det blev jeg ikke da mine blev fjernet...

hov ja glemte vist at skrive den var blevet opereret ud.. sorry

Anmeld

1. juni 2009

Cris

Jeg fik også opereret ud to af dem. Jeg har haft det samme som su beskriver. Jeg kan ikke længere huske, hvornår jeg skulle komme tilbage og får fjernet stingene. Jeg tror, at det var efter to uger, men jeg kan ikke helt huske. Men det bliver ubehalige, mens de heler. Og det kommer til at gør lidt ondt, når man får dem fjernet!!!  En anden tand blev bare fjernet, den var i et dum sted men den var stadig relativ lille og nemt at fjerne. Så var der ingen sting, men der er en hul tilbage! Så jeg er glad, at de to nedeste blev syet, så man ikke kan se to huler, når man griner!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.