Den bedste feritilitetsklinik i midtjylland?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2012

Carina:-)

Viventerdig skriver:

De skriver på deres hjemmeside (skive) at, de har den højeste succesrate i Danmark

Ja ,den har jeg også hørt godt om.

Er der mon et sted man kan se statistik over de forskellige klinikker?

Har googlet,men synes ikke jeg kan finde noget.

Vil bare  så gerne at det lykkes,især fordi jeg ved at de 3 forsøg højst sandsynligt er det eneste de får,da deres økonomiske situation overhovdet ikke er til fertitlitetsbehandlig.( det er godt nok dyrt )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2012

Muhmi

Jeg har hørt at Skive skulle være super gode... Har ikke prøvet, men det var dem vi fik anbefalet da der var tale om fertilitetsbehandling med os...

Anmeld

30. oktober 2012

Viventerjer

Carina:-) skriver:

Ja ,den har jeg også hørt godt om.

Er der mon et sted man kan se statistik over de forskellige klinikker?

Har googlet,men synes ikke jeg kan finde noget.

Vil bare  så gerne at det lykkes,især fordi jeg ved at de 3 forsøg højst sandsynligt er det eneste de får,da deres økonomiske situation overhovdet ikke er til fertitlitetsbehandlig.( det er godt nok dyrt )

Hvor er du et godt menneske

Nej det ved jeg faktisk ikke, men tror ikke umiddelbart at, de skriver det hvis det ikke er statistisk rigtigt .. Men du må ikke hænge mig op på det .. Jeg kan i hvert fald varmt anbefale skive

Anmeld

10. november 2012

CHD

Ja har et nært familiemedlem der har brugt deres kvote i det off,og skal nu i det private.

De har ikke meget at gøre godt med,så vi har besluttet os at give dem et "gavekort" på 3 forsøg-så de "kun" skal betale for medicinen.

Men hvor er den bedste private klinik i jylland?

Har hørt om Fredericia,Skive,Brædstrup og Århus.

Men mangler lige at høre hvilken en er bedst at vælge

Det skulle jo gerne give gevinst  -det er jo ikke heelt billigt...

Og har ikke selv nogen erfaring ,så må jo høre hvad de erfarne damer har at byde ind med 

Skive er desværre også offentlig, så den kan I ikke bruge til nr. 2.

Det er ellers et super sted, som også hjalp os med nummer 1. Vi er nu i gang i det private så vi forhåbentlig kan få nr. 2. Jeg går ved Rolighed i Skive, og er nu blevet insemineret 3. gang. Om godt 10 dage ved jeg om det sidste forsøg er lykkes. Hvis ikke samarbejder Rolighed med Circonia i Århus, og så hedder det IVF. Det betyder at jeg bliver scannet osv. her i Skive, og det er ÆU og ÆO i Århus, så jeg ikke skal køre frem og tilbage så ofte. Har hørt rigtig meget godt om Maigaard i Århus, men har valgt ovenstående løsning, da jeg ikke kan overskue at rejse så meget frem og tilbage. Ærgerligt at man ikke kan få hjælp til nr. 2 på det offentlige. Med den børnemangel, der er burde man.

Det er en stor og virkelig fantastisk gave I giver. Jeg håber det bærer frugt

Anmeld

10. november 2012

tarkoflen

Nu har jeg kigget på Maigaard i Århus.

Og kan læse mig frem til at det koster 40.000 ved kontrakt på 3 forsøg.

Og så står der at det giver ret til 3 gennemførte behandlinger eller 5  

påbegyndte behandlinger.

Hvordan skal det forstås

Og vil det sige at hvis vi giver et gavekort på 40.000 så er det prisen uden medicin?

Regner med at ringe til Maigaard,og høre om de er med på at lave en form for et gavekort,det skal jo være en overraskelse.

Og tusind tak for svar ,og erfaringer 

Det betyder at hvis der f.eks ikke er æg til at lægge op to af gangene så glæder de ikke som forsøg.... Men i alt er der jo kun tre reelle forsøg, hvor der er mulighed for graviditet, altså at der har været gode æg, som kunne bruges

Og hvor er l bare storsindede at give sådan en flot gave!

Jeg har hørt rigtig godt om Maigaard, men har ikke selv været der!

Alt mulig held og lykke til dem, er sikker på de bliver så glade for jeres gavmildhed!

Anmeld

10. november 2012

Humanincubator

Jeg går hos Aagaard, og det er jeg rigtig glad for. Da jeg havde brug for det, fik jeg et akutnummer, jeg kunne ringe på, hvis der skete noget akut om natten. Derudover ligger den helt ude ved motorvejen i Århus N, så den er nem at komme til, i modsætning til Maigaard, hvor man nemt bliver fanget i trafikken.

Åh ja, og så er der gratis parkering

Anmeld

10. november 2012

Mutti2

Jeg kan virkeligt anbefale Gaia i Hobro  

De er så behagelige at have med at gøre, og har også en rimelig god succesrate  

Jeg valgte dem ud fra at jeg havde hørt mest godt om dem, ikke blot deres ry, men netop også at der var kommet mange fantastiske babyer til verdenen igennem dem  

Anmeld

10. november 2012

tarkoflen skriver:

Det betyder at hvis der f.eks ikke er æg til at lægge op to af gangene så glæder de ikke som forsøg.... Men i alt er der jo kun tre reelle forsøg, hvor der er mulighed for graviditet, altså at der har været gode æg, som kunne bruges

Og hvor er l bare storsindede at give sådan en flot gave!

Jeg har hørt rigtig godt om Maigaard, men har ikke selv været der!

Alt mulig held og lykke til dem, er sikker på de bliver så glade for jeres gavmildhed!

Lige et enkelt spørgsmål mere.

Hvis nu det lykkes i første forsøg.har de så stadig de 2 andre eller er de gået tabt?

Anmeld

10. november 2012

CHD skriver:

Skive er desværre også offentlig, så den kan I ikke bruge til nr. 2.

Det er ellers et super sted, som også hjalp os med nummer 1. Vi er nu i gang i det private så vi forhåbentlig kan få nr. 2. Jeg går ved Rolighed i Skive, og er nu blevet insemineret 3. gang. Om godt 10 dage ved jeg om det sidste forsøg er lykkes. Hvis ikke samarbejder Rolighed med Circonia i Århus, og så hedder det IVF. Det betyder at jeg bliver scannet osv. her i Skive, og det er ÆU og ÆO i Århus, så jeg ikke skal køre frem og tilbage så ofte. Har hørt rigtig meget godt om Maigaard i Århus, men har valgt ovenstående løsning, da jeg ikke kan overskue at rejse så meget frem og tilbage. Ærgerligt at man ikke kan få hjælp til nr. 2 på det offentlige. Med den børnemangel, der er burde man.

Det er en stor og virkelig fantastisk gave I giver. Jeg håber det bærer frugt

Ja det er jeg enig i.

De har så ingen børn endnu så håber sådan det vil lykkes.

De har ikke de vilde midler at gøre godt med.

Og det virker måske som en lidt vild gave,men de har givet mig så meget hjælp og støtte i en periode i mit liv hvor jeg virkelig var på vej udover kanten.

Så det her er en måde at sige tak på 

Anmeld

10. november 2012

tarkoflen

Lige et enkelt spørgsmål mere.

Hvis nu det lykkes i første forsøg.har de så stadig de 2 andre eller er de gået tabt?

Det er jeg faktisk ikke klar over...

Måske man kan gemme dem til en nr. 2 men jeg er ikke sikker... Måske nogle af dem, der har prøvet i det private bedre kan hjælpe

Vi har været på Skejby da det er vores første barn, og vi var heldige at det lykkedes i 2. forsøg...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.