Carina:-) skriver:
Ja har et nært familiemedlem der har brugt deres kvote i det off,og skal nu i det private.
De har ikke meget at gøre godt med,så vi har besluttet os at give dem et "gavekort" på 3 forsøg-så de "kun" skal betale for medicinen.
Men hvor er den bedste private klinik i jylland?
Har hørt om Fredericia,Skive,Brædstrup og Århus.
Men mangler lige at høre hvilken en er bedst at vælge 
Det skulle jo gerne give gevinst 
-det er jo ikke heelt billigt...
Og har ikke selv nogen erfaring ,så må jo høre hvad de erfarne damer har at byde ind med 
Skive er desværre også offentlig, så den kan I ikke bruge til nr. 2.
Det er ellers et super sted, som også hjalp os med nummer 1. Vi er nu i gang i det private så vi forhåbentlig kan få nr. 2. Jeg går ved Rolighed i Skive, og er nu blevet insemineret 3. gang. Om godt 10 dage ved jeg om det sidste forsøg er lykkes. Hvis ikke samarbejder Rolighed med Circonia i Århus, og så hedder det IVF. Det betyder at jeg bliver scannet osv. her i Skive, og det er ÆU og ÆO i Århus, så jeg ikke skal køre frem og tilbage så ofte. Har hørt rigtig meget godt om Maigaard i Århus, men har valgt ovenstående løsning, da jeg ikke kan overskue at rejse så meget frem og tilbage. Ærgerligt at man ikke kan få hjælp til nr. 2 på det offentlige. Med den børnemangel, der er burde man.
Det er en stor og virkelig fantastisk gave I giver. Jeg håber det bærer frugt 
Anmeld