ideer til hvad jeg kan sy?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2012

Anonym trådstarter

det har jeg aldrig hørt før at man kan lave det. har du et billede. for ved virkelig ikke hvordan jeg skal komme igang. men lyder som en rigtig god idee. det kunne være fedt hvis jeg kunne nå at lave en inden hun har fødselsdag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2012

Anonym trådstarter

jeg har en lille tanke på hvordan jeg kunne gøre det ellers.

sy 2 stykker stof sammen hvor så jeg lader den ene side være åben. og så gøre sådan der kan komme en snor a en art rund om i toppen.

men giv gerne din mening til hvordan jeg kunne lave sådan en.

Anmeld

30. oktober 2012

Studerendemor

Anonym skriver:

nogen der har ideer til hvad jeg kunne sy. ?

jeg har systof m/ hellokitty,diddel,peterplys...for det systof  er bare lagt til side siden jeg købte det. så nu vil jeg igang med noget. sygning og så mangler jeg altså lidt ideer til det.

Du kunne måske kaste dig ud i, at sy bamser/tøjdyr. Hos fx. Stof og Stil og Stof 2000 kan du få mønstre til kaniner, slanger, bjørne. De er ret søde, og nemme. Min datter har fået en fisk og en slange, og dem elsker hun. Det er hyggeligt at nørkle med, og dejligt at se sit barn blive så glad

Anmeld

30. oktober 2012

Skouboe

Anonym skriver:

det har jeg aldrig hørt før at man kan lave det. har du et billede. for ved virkelig ikke hvordan jeg skal komme igang. men lyder som en rigtig god idee. det kunne være fedt hvis jeg kunne nå at lave en inden hun har fødselsdag

Her kan du se hvordan man syr en pose. Der er så ikke en lomme med plads til navn, men den er sød og nem at sy.

http://tjingtjings.blogspot.dk/2012/02/diy-frugtposer.html

Anmeld

30. oktober 2012

Team Putte

Anonym skriver:

jeg har systof m/ hellokitty,diddel,peterplys...for det systof  er bare lagt til side siden jeg købte det. så nu vil jeg igang med noget. sygning og så mangler jeg altså lidt ideer til det.

Hagesmække med velcro synes jeg er nemmest at gå til.. Ellers sy en sækkestol eller sækkepude

Anmeld

30. oktober 2012

Anonym trådstarter

iihh så mange ting jeg kan sy.

det er rigtig dejligt med ideer fra jer!

jeg vil prøve at springe ud i det.. når jeg er færdig engang vil jeg gerne dele med jer. 

Anmeld

30. oktober 2012

MissMona

Anonym skriver:

Jeg ved godt det er off-topic på hvad du spurgte til - men må jeg spørge hvorfor du har valgt at være anonym på så alm. et emne?

Mh MissMona

Anmeld

30. oktober 2012

Anonym trådstarter

ja det må i undskylde det var ikke mening da jeg skrev indlæget havde jeg kommet til at trykke anonyme. og det var ikke mening.

så det os selv først efter jeg havde skrevet indlæget og kan ikke lave det om nu:/

Anmeld

30. oktober 2012

serinasmor

Anonym skriver:

ja det må i undskylde det var ikke mening da jeg skrev indlæget havde jeg kommet til at trykke anonyme. og det var ikke mening.

så det os selv først efter jeg havde skrevet indlæget og kan ikke lave det om nu:/

Jeg ved ikke hvad du skal finde på at sy  

Men hvis du holder musen over der hvor der står dato og tidspunkt kommer der en knap frem med [citer indlæg]. Hvis du trykker på denne, når du svarer, vil dem du svarer få en notifikation. De har derfor nemmere ved at hjælpe dig med dine spørgsmål, fordi de kan se, at du har svaret dem.

Gav det mening  

Og ellers velkommen på siden

Anmeld

30. oktober 2012

Nettemor

Skouboe skriver:

Jamen hun skal da have en lækker frugt pose så. Hvis du køber en stump gennemsigtig voksdug kan du sy en lille pose til frugten med en løbegang og en snor, og så kan du sy et stykke voksdug på udvendigt (husk at lade den ene ende være åben) og så kan I sætte et billede ind af hende, så hun kan kende sin frugtpose fra de andres.

Ej hvor var det en god ide

Hvordan er det der voksdug at sy i? Jeg mener går det ikke nemt i stykker?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.