Afslutning dagpleje - GAVE til dagplejemor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.577 visninger
28 svar
0 synes godt om
29. oktober 2012

bøllen

Silas starter børnehave torsdag så onsdag skal vi sige farvel til vores dagplejemor.

Vi har være super glade for hende, og Silas er MEGET glad for hende.

Ville gerne give en personlig ting som kan mindes fra ham. Men hvad ??

Er blevet forslået trip trap nisse ( med navnet på barnet ) med der findes ikke en SILAS  Ellers super ide.

ANDRE med gode ideer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2012

B&J

jaa ved ikke om hun drikker kaffe..

men vi giver vores en kop med billede af daniel og bag på stor der

pas på varm varm det siger han nemlig....

også nogle lækre kaffe bønner og en hygge kurv med alt muligt lækket

Anmeld

29. oktober 2012

bøllen

B&J skriver:

jaa ved ikke om hun drikker kaffe..

men vi giver vores en kop med billede af daniel og bag på stor der

pas på varm varm det siger han nemlig....

også nogle lækre kaffe bønner og en hygge kurv med alt muligt lækket

Tror jeg faktisk ikke hun gør :-(

ellers sød ide - hvornår skal Daniel starte ??

Anmeld

29. oktober 2012

B&J

bøllen skriver:

Tror jeg faktisk ikke hun gør :-(

ellers sød ide - hvornår skal Daniel starte ??

han skal starte til den første januar ja ved godt der er lidt til men puhhh han skal væk fra sin høj elskede dagpleje mor det bliver ikke så sjovt.. men håber han kommer hen i en god børnehave  for han er jo en stor dreng

Anmeld

29. oktober 2012

bøllen

B&J skriver:

han skal starte til den første januar ja ved godt der er lidt til men puhhh han skal væk fra sin høj elskede dagpleje mor det bliver ikke så sjovt.. men håber han kommer hen i en god børnehave  for han er jo en stor dreng

Lige pludselig går tiden stærkt 

silas skulle starte 1 sep men fik det flytte til 1 nov

gruer for onsdag :-( 

Anmeld

29. oktober 2012

bøllen

B&J skriver:

Hvor har i ønsket henne ?

Anmeld

29. oktober 2012

B&J

bøllen skriver:

Hvor har i ønsket henne ?

vi har ønsket ved sygehuset børnehaven åge.... vi har fået så meget positivt afvide omkring den... så håber det lige er stedet for ham

kan godt forstå du gruger det helt vildt det gør jeg også men nok fordi jeg ved hvor svært daniel han har det med omkring mad osv og det er jeg bange for når han skal starte osv. for lige nu gøre det jo bare vildt fantastisk.....

men ja han kan bare så mange ting og som min dp mor siger og hende fra kommunen der kommer ud til dpmøderne siger også han bare er så klar... tror sku det er mig der ikke er klar

Anmeld

29. oktober 2012

bøllen

B&J skriver:

vi har ønsket ved sygehuset børnehaven åge.... vi har fået så meget positivt afvide omkring den... så håber det lige er stedet for ham

kan godt forstå du gruger det helt vildt det gør jeg også men nok fordi jeg ved hvor svært daniel han har det med omkring mad osv og det er jeg bange for når han skal starte osv. for lige nu gøre det jo bare vildt fantastisk.....

men ja han kan bare så mange ting og som min dp mor siger og hende fra kommunen der kommer ud til dpmøderne siger også han bare er så klar... tror sku det er mig der ikke er klar

Silas er meget glad for hende - men han er klar nu .

og mangler nye udfordringer , men øv vil savne nærheden & trykheden hos vores dagplejemor .

de skal jo videre , men øv de nomeringer der er efterhånden gør mig ikke vild med tanken . kunne godt bruge han startede i børnehave med modtager gruppe til de små...

Anmeld

29. oktober 2012

B&J

bøllen skriver:

Silas er meget glad for hende - men han er klar nu .

og mangler nye udfordringer , men øv vil savne nærheden & trykheden hos vores dagplejemor .

de skal jo videre , men øv de nomeringer der er efterhånden gør mig ikke vild med tanken . kunne godt bruge han startede i børnehave med modtager gruppe til de små...

det tror jeg heller ikke der er der hvor daniel er.... tror de er alle sammen sammen... men tror jeg daniel vil have godt af....

nemlig nærheden og trykheden kommer daniel også til at savne også mig for hun er ski en vidunderlig dp mor.... og han elsker når han lige har brug for 5 minutter at side ved hende kramme og nulle jamen så er hun der det er de jo ikke i en børnehave

Anmeld

29. oktober 2012

bøllen

B&J skriver:

det tror jeg heller ikke der er der hvor daniel er.... tror de er alle sammen sammen... men tror jeg daniel vil have godt af....

nemlig nærheden og trykheden kommer daniel også til at savne også mig for hun er ski en vidunderlig dp mor.... og han elsker når han lige har brug for 5 minutter at side ved hende kramme og nulle jamen så er hun der det er de jo ikke i en børnehave

Det er der heller ikke i den Silas skal starte i .

men den jeg arbejdede i var der nemlig , og det var bare godt . Der var nemlig muligheden for kunne sidde og hygge . Men det var der nu også med de større børn . 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.