Ny her inde :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

337 visninger
6 svar
0 synes godt om
31. maj 2009

Randi87

Heej Allesammen.. Jeg er ny her inde... Jeg er en ung pige på 21 år som vildt gerne vil være mor, vi prøver, prøver og prøver.. Jeg har nu fået min mens men meget svingende hvornår jeg får det..Kan det ha noget at gører med at jeg konstant fokusere på at blive gravid, graviditet fylder MEGET.. TÆNKER på det hver eneste dag.. Håber at der er nogen der har nogen gode råd..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2009

Diana...

Randi87 skriver:

Heej Allesammen.. Jeg er ny her inde... Jeg er en ung pige på 21 år som vildt gerne vil være mor, vi prøver, prøver og prøver.. Jeg har nu fået min mens men meget svingende hvornår jeg får det..Kan det ha noget at gører med at jeg konstant fokusere på at blive gravid, graviditet fylder MEGET.. TÆNKER på det hver eneste dag.. Håber at der er nogen der har nogen gode råd..

Hej og velkommen til denne fantastiske side...

Ja det kan helt sikkert være derfor. det rigtig øv at du tænker så meget på det for det kan udskyde det rigtig meget, jeg havet en veninde hende og hendes mand havet prøvet i flere år, og hun brugte så meget tid på at tænke på det hele tiden, hendes krop snød hende hver måned næsten, til sidst begynde de at opgive og valgte at gifte sig så de glemte alt om det at blive gravid og tænkte på brylluppet i staden for og da de kom hjem fra bryllup rejse var hun blevet gravid. Jeg synes det er synd at tænke så meget på det at det fylder hele ens hverdag for der er så meget andet at tænke på og lave og hygge om osv. og i har jo masser tid til det   Så mit råd til dig er fin noget andet at tænke på så går der sikkert ikke så længe  Held og lykke med det...

Knus Diana

Anmeld

31. maj 2009

Kloster

Randi87 skriver:

Hej.

Velkommen til denne fantastiske side. Men pas på, tiden flyver bare afsted, når man sidder her på
Det kan sagtens have noget at gøre med tankerne, når du ikke bliver gravid. Første gang, jeg blev gravid, havde vi prøvet i over et år. Men så de efterfølgende 2 gange, gik der kun 3 mdr.

Kloster

Anmeld

31. maj 2009

Lone Jakobsen

hejsa
vil også bare sige velkommen til.
kan kun give de andre ret. tanker kan gøre meget. min veninde blev også først gravid da de opgav tanken.

Anmeld

31. maj 2009

Mum33

Det har jeg også hørt. Man hører rigtigt ofte om folk der ikke kan blive gravide. Så adopterer de og SÅ bliver de gravide. Så nyd at du ikke er ældre end du er, og at du har god tid  Jeg har lige fået min den første som 25-årig. Det er super skønt, men jeg ville på ingen måde have haft ham før.

Anmeld

1. juni 2009

Mira0911

Velkommen til... håber du bliver glad for at være her... :O)

Anmeld

1. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
velkommen til!
Håber du bliver rigtig glad for at være her...
Det kan bestemt have noget at gøre med at du ønsker så meget at blive gravid..
det er SÅÅÅÅ nemt at sige, men du skal forsøge at fokusere på noget andet. -få en hobby... og tro mig, jeg ved det er svært, går selv det samme igennem
håber den er der for Jer lige om lidt
knuser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.