Søger desperat hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

342 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. oktober 2012

Madam Blå

Kan en fortrydelsespille udskyde ens mens?

Please hjælp med erfaringer med fortrydelsespille! Jeg havde sidste mens den 27. september. Tog en fortrydelsespille den 18 oktober. Har taget en før, og der blødte jeg lidt. Det gjorde jeg ikke denne gang. Min mens er næppe helt regelmæssig, da jeg er stoppet med p-piller i september. (Har dog altid haft en cyklus på 28-29 dage) Har taget en test i lørdags, som var helt negativ. Har bare ingen tegn på at mens er på vej. Kan fortrydelsespillen godt kludre det hele op? Er dødnervøs for at være gravid

Jeg er stoppet med p-piller, da jeg ligger i højrisiko gruppen for blodpropper. Vi bruger kondom, men fandme om der ikke var gået hul

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2012

Kamulla

den kan godt lave kuk i systemet ja... og det kan være påvirket mere end 1 mdr.. men når du går over tid skal du alligevel tage en test, det står der også i indlægssedlen, samt at det kan komme kuk i systemet

Anmeld

29. oktober 2012

DreamChild

Jeg ved ikke om en fortrydelsespille kan gøre det, men jeg ved at p-pille stop kan gøre så din mens. bliver meget uregelmæssig så din cyklus kan svinge op til flere måneder (har selv prøvet det for mange år siden under et p-pille stop og hørt om at flere har prøvet det samme)

Anmeld

29. oktober 2012

Madam Blå

Kamulla skriver:

den kan godt lave kuk i systemet ja... og det kan være påvirket mere end 1 mdr.. men når du går over tid skal du alligevel tage en test, det står der også i indlægssedlen, samt at det kan komme kuk i systemet

Tak for svar

Jeg stoppede med p-pillerne sidst i august. Har vist skrevet forkert i indlægget. Men fik nemlig mens 28 dage efter p-pille stop, men har så ikke fået den siden.

Jeg har nemlig smidt pakken ud en uge efter jeg havde taget den. Men der stod at manskulle tage en test, hvis det var. Og den var jo negativ, men alligevel er jeg virkelig nervøs. Men hvis det er normalt, at der går kuk i systemet, så kan jeg vist slappe lidt af igen

Anmeld

29. oktober 2012

Madam Blå

DreamChild skriver:

Jeg ved ikke om en fortrydelsespille kan gøre det, men jeg ved at p-pille stop kan gøre så din mens. bliver meget uregelmæssig så din cyklus kan svinge op til flere måneder (har selv prøvet det for mange år siden under et p-pille stop og hørt om at flere har prøvet det samme)

Ja, det har jeg også hørt. Jeg er stoppet med dem et par gange, og de har ikke givet kuk i mit system. Men det var vist også et andet mærke, det kan jo også spille ind. Men jeg stoppede sidst i august, så kan se jeg har skrevet forkert i indlægget. Men fik nemlig mens 28 dage efter sidste blødning i p-pille pausen.

Tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.