lægeerklæring til kørekort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.270 visninger
10 svar
0 synes godt om
29. oktober 2012

mpr

Hvordan får man den? hvad skal der til for at man kan få den så den er god nok til kørekort? Og hvad koster sådan en cirka?

Er blevet tilmeldt nyt lægehus fra november af så kan ikke rigtig skrive og spørge dem endnu... grunden til at det pludselig skal gå så hurtigt er at jeg er blevet foreslået at komme igang med kørekortet i god tid inden eksamerne så det i hvert fald ikke er eksamens stress der kan gøre at jeg evt. kunne dumpe køreprøven altså det vil sige allerede her sidst i november måned da de ikke lukker op for hold igen før sidst i januar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2012

Sesse89

Chel1992 skriver:

Hvordan får man den? hvad skal der til for at man kan få den så den er god nok til kørekort? Og hvad koster sådan en cirka?

Er blevet tilmeldt nyt lægehus fra november af så kan ikke rigtig skrive og spørge dem endnu... grunden til at det pludselig skal gå så hurtigt er at jeg er blevet foreslået at komme igang med kørekortet i god tid inden eksamerne så det i hvert fald ikke er eksamens stress der kan gøre at jeg evt. kunne dumpe køreprøven altså det vil sige allerede her sidst i november måned da de ikke lukker op for hold igen før sidst i januar

Du ringer til lægen og bestiller en tid til lægeerklaring ang kørekort.

de tester syn m.m. nede ved lægen.

prisen er forskellig fra læge til læge men jeg gave vidst omkring 420kr 

Anmeld

29. oktober 2012

mpr

Sesse89 skriver:

Du ringer til lægen og bestiller en tid til lægeerklaring ang kørekort.

de tester syn m.m. nede ved lægen.

prisen er forskellig fra læge til læge men jeg gave vidst omkring 420kr 

skal man have den med så snart man starter eller er det først når man skal sætte sig i bilen?

Anmeld

29. oktober 2012

Sesse89

Chel1992 skriver:

skal man have den med så snart man starter eller er det først når man skal sætte sig i bilen?

Jeg havde den med efter nogle køre timer eller retter efter at jeg havde taget førstehjælp.

Anmeld

29. oktober 2012

lucas<3

du skal bare ha den inde du skal til prøve..

men du bestiller bare tid når du begynder til kørekort..

jeg ga 480.. husk pasfoto nu du er igang

Anmeld

29. oktober 2012

mpr

lucas<3 skriver:

du skal bare ha den inde du skal til prøve..

men du bestiller bare tid når du begynder til kørekort..

jeg ga 480.. husk pasfoto nu du er igang

Synes virkelig det lyder dyrt for en læge erklæring? o_O troede det var max 250 kr for sådan en o_O

Hehe ja det skal man jo have

Anmeld

29. oktober 2012

Ploffer

Chel1992 skriver:

Jeg er igang med at tage kørekort og jeg har fået at vide at den bare skal være i hus inden teoriprøven. Jeg ringer dog imorgen og får tid jeg har fået at vide at prisen skulle være omkring 400-500 kr

Anmeld

29. oktober 2012

mpr

Ploffer skriver:

Jeg er igang med at tage kørekort og jeg har fået at vide at den bare skal være i hus inden teoriprøven. Jeg ringer dog imorgen og får tid jeg har fået at vide at prisen skulle være omkring 400-500 kr

Det er jo helt sindsygt ._. så har det bare at være en omfattende undersøgelse.. o_o

puha en pris...

Anmeld

29. oktober 2012

Ploffer

Chel1992 skriver:

Det er jo helt sindsygt ._. så har det bare at være en omfattende undersøgelse.. o_o

puha en pris...

Det er helt vildt, ja

Og udover det skal du også påberegne ekstra udgifter til førstehjælpskursus og gebyr for teori+køreprøve

Puha, det løber hurtigt op

Anmeld

29. oktober 2012

mpr

Ploffer skriver:

Det er helt vildt, ja

Og udover det skal du også påberegne ekstra udgifter til førstehjælpskursus og gebyr for teori+køreprøve

Puha, det løber hurtigt op

Ja det gør det skisme... Men det sted jeg har fundet kommer det max op og koste 12.200 kr også selvom jeg gav 500 for en læge erklæring og det er med alt incl alt både førstehjælp, gebyr på teori+køreprøve, og at låne skolevognen til køreprøven Såå det ryger heldigvis ikke længere op da der er gratis ekstra timer (så mange man har brug for) både til kørelektioner og teorilektioner

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.