Vægt og højde på 7- 8 årig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.679 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. oktober 2012

L83

Ville høre hvad jeres børn på 8 år vejer og hvor høje de er? Da jeg er bekrymret over min drengs vægt. Synes at han er alt for tynd, men lægen mener ikke at han er undervægtig. Han er ca 125 cm høj og vejer 21,2 kg ( med tøj på). Det skal lige siges at , han blir først 8 på næste tirsdag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2012

JulieE

Min søn er 8,5 år. Han måler 138 cm og vejer ca 25 kg. Høj  og slank  

Anmeld

29. oktober 2012

Zafir

Han lyder som om han er samme størrelse som Idun har været hele tiden Nu har hun lige taget et ryk, både vokset i højden og 'drøjten'...

Du skal ikke være bekymret. Så længe han trives.

(men jeg kender godt tanken, når man kan tælle ribenene...)

Anmeld

29. oktober 2012

L83

Zafir skriver:

Han lyder som om han er samme størrelse som Idun har været hele tiden Nu har hun lige taget et ryk, både vokset i højden og 'drøjten'...

Du skal ikke være bekymret. Så længe han trives.

(men jeg kender godt tanken, når man kan tælle ribenene...)

Ja det er netop det man kan, det ser lidt uhyggeligt ud. Så det er svært ikke at bekrymre sig

Anmeld

29. oktober 2012

lene

min den store på 8½ er 140 og vejer 28 kg.

Anmeld

29. oktober 2012

Zafir

L83 skriver:

Ja det er netop det man kan, det ser lidt uhyggeligt ud. Så det er svært ikke at bekrymre sig

Idun havde lige en periode hvor hun var syg... Og tabte sig... Og når hun så i forvejen er sådan en hvor i forvejen kan tælle ribben, så det virkelig scary ud. Så tog vi til lægen... Men altså de forsikrede mig STADIG om at hun var sund og helt OK

Men så tog hun så også lige det der ryk. Hun er stadig TYND... Men ikke KZ fange agtig tynd...

Anmeld

29. oktober 2012

merethe

Profilbillede for merethe
L83 skriver:

Ville høre hvad jeres børn på 8 år vejer og hvor høje de er? Da jeg er bekrymret over min drengs vægt. Synes at han er alt for tynd, men lægen mener ikke at han er undervægtig. Han er ca 125 cm høj og vejer 21,2 kg ( med tøj på). Det skal lige siges at , han blir først 8 på næste tirsdag

min søn er 7 år gammel , han bliver 8år til marts. han er 129cm høj og vejer 23kg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.