Hvor køber man "gammeldags" frottélagner?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

908 visninger
11 svar
0 synes godt om
29. oktober 2012

modesty

Den slags som passer til skumgummimadrasser og IKKE boksmadrasser. Kan kun finde dem til boksmadrasser.

Please hjælp!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2012

Fines mor

Jeg har aldrig set dem som alm. lagner :-(

Anmeld

29. oktober 2012

2babygirls

modesty skriver:

Den slags som passer til skumgummimadrasser og IKKE boksmadrasser. Kan kun finde dem til boksmadrasser.

Please hjælp!

Jysk ?

Anmeld

29. oktober 2012

modesty

Baby2påvej skriver:

Jysk ?

Har prøvet, men ak, uden succes.

Anmeld

29. oktober 2012

Fines mor

modesty skriver:

Har prøvet, men ak, uden succes.

Måske har Stof og Stil, eller Stof2000 det som metermål???

Anmeld

29. oktober 2012

modesty

Fines mor skriver:

Måske har Stof og Stil, eller Stof2000 det som metermål???

Tja, men jeg leder efter det med elastikkant og jeg er helt ekstremt dårlig til at sy, heheh! 

Anmeld

29. oktober 2012

Fines mor

modesty skriver:

Tja, men jeg leder efter det med elastikkant og jeg er helt ekstremt dårlig til at sy, heheh! 

Åhh jeg troede det skulle være uden elastikkant, men så er jeg næsten sikker på, at du kan få dem i Jysk :-)

Anmeld

29. oktober 2012

modesty

Fines mor skriver:

Åhh jeg troede det skulle være uden elastikkant, men så er jeg næsten sikker på, at du kan få dem i Jysk :-)

Okay, og det er ikke de formsyede til boksmadras? For det er nemlig de eneste jeg har set i Jysk.

Anmeld

29. oktober 2012

Fines mor

modesty skriver:

Okay, og det er ikke de formsyede til boksmadras? For det er nemlig de eneste jeg har set i Jysk.

jooo men jeg tror ikke du kan få dem uden, altså det har jeg ikke set. Det var derfor jeg tænkte, at du kunne købe det i meter hos stof og Stil osv.

Anmeld

29. oktober 2012

modesty

Fines mor skriver:

jooo men jeg tror ikke du kan få dem uden, altså det har jeg ikke set. Det var derfor jeg tænkte, at du kunne købe det i meter hos stof og Stil osv.

Argh, nej det var også det jeg tænkte. Hvad er der blevet af de gode gamle firser-frottélagner til os der ikke gider boksmadrasser? Hmm, måske jeg skal tjekke dba.dk om jeg kan finde nogle gamle brugte.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.