Let nedsat sædkvalitet ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.730 visninger
9 svar
0 synes godt om
29. oktober 2012

Anonym trådstarter

efter at have læst lidt forskellige tråde herinde ang sædkvalitets prøver er jeg blevet lidt i tvivl

Manden fik svar på en sædprøve i sidste uge fra hans læge som sagde at prøven vidste LET nedsat kvalitet. Lægen sagde at det var så lidt at det ikke skulle have nogen hindring for at gøre mig gravid. men vi fik ingen tal eller noget som helst at vide som jeg kan se mange andre herinde har fået ??

Er der nogen der ved om det er nok bare at få et svar der hedder LET nedsat kvalitet eller skal vi ringe og bede om lidt nærmere info ?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2012

baby012

Når i ikke har fået nogen tal, og lægen siger at det ingen betydning har, så kan i roligt regne med at hans sæd ikke er så dårlig at det har en betydning  

så er det bare med at finde ud af at gøre hans kvalitet god.. Avocado kan have en positiv effekt

men skal i ikke finde ud af hvor problemet så er? Nu det ikke er sæd kvaliteten  

Anmeld

29. oktober 2012

Anonym trådstarter

Lahn11 skriver:

Når i ikke har fået nogen tal, og lægen siger at det ingen betydning har, så kan i roligt regne med at hans sæd ikke er så dårlig at det har en betydning  

så er det bare med at finde ud af at gøre hans kvalitet god.. Avocado kan have en positiv effekt

men skal i ikke finde ud af hvor problemet så er? Nu det ikke er sæd kvaliteten  

okay tak for dit svar

er selv blevet tjekket for pco med negativ svar så indtil videre hælder vi til at det skyldes lidt overvægt  vi har før været naturligt gravide men mistede.

Anmeld

29. oktober 2012

come2

Anonym skriver:

efter at have læst lidt forskellige tråde herinde ang sædkvalitets prøver er jeg blevet lidt i tvivl

Manden fik svar på en sædprøve i sidste uge fra hans læge som sagde at prøven vidste LET nedsat kvalitet. Lægen sagde at det var så lidt at det ikke skulle have nogen hindring for at gøre mig gravid. men vi fik ingen tal eller noget som helst at vide som jeg kan se mange andre herinde har fået ??

Er der nogen der ved om det er nok bare at få et svar der hedder LET nedsat kvalitet eller skal vi ringe og bede om lidt nærmere info ?  

Vi har fået samme svar fra vores læge ang. min kærestes sædkvalitet.

Jeg så dog svarene.

Er han indkaldt til en ny prøve om 3 mdr eller?

Anmeld

29. oktober 2012

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Vi har fået samme svar fra vores læge ang. min kærestes sædkvalitet.

Jeg så dog svarene.

Er han indkaldt til en ny prøve om 3 mdr eller?

hej. nej kan er ikke indkaldt til en ny prøve, det mente lægen ikke var nødvendig ?

Anmeld

29. oktober 2012

come2

Anonym skriver:

hej. nej kan er ikke indkaldt til en ny prøve, det mente lægen ikke var nødvendig ?

Det er nok meget forskelligt fra sted til sted. Vi er indkaldt igen, for at sikre at det ikke er en infektion i kroppen eller lign der har forårsaget nedsat sædkvalitet.

Hva har han fået lavet prøven henne af?

Var jeg dig ville jeg spørge hvordan tallene lå, så man vidste hvad lægen snakker om.

Anmeld

29. oktober 2012

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Det er nok meget forskelligt fra sted til sted. Vi er indkaldt igen, for at sikre at det ikke er en infektion i kroppen eller lign der har forårsaget nedsat sædkvalitet.

Hva har han fået lavet prøven henne af?

Var jeg dig ville jeg spørge hvordan tallene lå, så man vidste hvad lægen snakker om.

den er fortaget af brædstrup fertilitetsklinik. tak for svaret

Anmeld

29. oktober 2012

come2

Anonym skriver:

den er fortaget af brædstrup fertilitetsklinik. tak for svaret

Nååh okay.

Det var så lidt

Anmeld

29. oktober 2012

baby012

Anonym skriver:

okay tak for dit svar

er selv blevet tjekket for pco med negativ svar så indtil videre hælder vi til at det skyldes lidt overvægt  vi har før været naturligt gravide men mistede.

Har en veninde der blev gravid på kikse-kuren.. Så det kan anbefales hvis det er pga. "Dårlig" kost og overvægt  

og hvis det bare er det, så er det jo heldigvis noget man kan gøre noget ved 

Anmeld

29. oktober 2012

CamillaC

Har læst om mange mænd der tager B Daddy vitamin. Det har hjulpet på tallene og livligheden af soldaterne. Prøv evt. At Google det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.