Gele Royal?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.601 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. oktober 2012

Rikke mor

Hej piger 

Efter jeg har læst en masse om Gele Royal, så SKAL jeg simpelthen også prøve det - i håbet om det måske virker på mig (os).. 

Jeg har lige købt Gele Royal (de stribede fra Matas), de er på 200 mg stk. Hvor mange skal jeg tage om dagen?  

Drikker grøn The ved siden af, 2 gange dagligt.. 

I er mere end velkommen til at dele jeres solstrålehistorier - det giver mig modet tilbage  

Knus 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2012

mor2100kbh

Projekt baby skriver:

Hej piger 

Efter jeg har læst en masse om Gele Royal, så SKAL jeg simpelthen også prøve det - i håbet om det måske virker på mig (os).. 

Jeg har lige købt Gele Royal (de stribede fra Matas), de er på 200 mg stk. Hvor mange skal jeg tage om dagen?  

I er mere end velkommen til at dele jeres solstrålehistorier - det giver mig modet tilbage  

Knus 

følger lige med da jeg har overvejet også at starte

Anmeld

29. oktober 2012

Muffinmus

Jeg brugte en kombi af G og ÆL teste og blev pænt hurtigt gravid i forhold til med min søn.Men man ved jo aldrig hvad det skyldes, om det er tilføldigheder eller ej:-)

Anmeld

29. oktober 2012

MissMona

Projekt baby skriver:

Hej piger 

Knus 

Du kan læse min erfaring her: (undskyld, men orker ikke lige at skrive det en gang til, er lidt træt i dag)

https://www.baby.dk/debat/197230pi1/proever-at-bliv e-gravid/kanonkuren.aspx

Jeg tog ampullerne fra Matas, så jeg ved ikke hvor mange piller man bør tage.

Men knæk og bræk med det.

Anmeld

30. oktober 2012

Rikke mor

Skal man stoppe med at tage dem efter man har fået ægløsning??

Anmeld

1. november 2012

TR

Projekt baby skriver:

Hej piger 

Knus 

Hva koster det og hvor kan man få det ?  

Anmeld

4. november 2012

Rikke mor

Matas - føtex - bilka.. Det koster alt fra 100 kr til 300 kr :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.