Tumling med diarré

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

375 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. oktober 2012

Frøken J.

Eijs! Både L og Rose har omgangssyge! Jeg er so far sluppet, men synes jeg har det lidt underligt, men lur mig om ikke det er på vej! Rose havde tynd mave (med l... ud over det hele) 2 gange i går, kastede op som projektil inden sengetid. Der var ro hele natten, men sked lige da hun var vågnet - også på lagenet. Og nåh ja, jeg kan først få en vasketid i morgen, så der er bare masser af lorte og bræktøj her i lejligheden

Anyways, hun har ikke kastet op mere end én gang, hun har "Bare" diarré. Jeg tror hun har skidt en 5 gange i dag, og det bliver mere og mere vandigt. Hun vil gerne drikke (masser), men af mad spiser hun kun yoghurt i dag. Skal jeg være obs på noget? Er der noget jeg skal og kan gøre for hende? Hun virker ellers i udmærket humør. Ligger lige nu i sin sleebee og nynner "ma ma ma, la la la, ba ba ba"

men det er noget virkelig tyndt stads!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2012

maryjane

Jeg tænker lidt at så længe at hun drikker godt, og spiser et eller andet, at der ikke er nogen ko på isen.

Og hun lyder jo også til at have det godt, tror bare man skal holde øje med væskeindtag/madindtag som sagt og så om hun 'ikke er sig selv', feber... Ved ikke om der er noget man kan gøre for at afhjælpe faktisk, det hele skal vel egt. bare ud for at det kan blive godt igen, men puha adr.

Anmeld

29. oktober 2012

Frøken J.

maryjane skriver:

Jeg tænker lidt at så længe at hun drikker godt, og spiser et eller andet, at der ikke er nogen ko på isen.

Og hun lyder jo også til at have det godt, tror bare man skal holde øje med væskeindtag/madindtag som sagt og så om hun 'ikke er sig selv', feber... Ved ikke om der er noget man kan gøre for at afhjælpe faktisk, det hele skal vel egt. bare ud for at det kan blive godt igen, men puha adr.

Årh mand, det er bare så klamt, især når man så ikke kan få lov at vaske, jeg føler virkelig vores hjem er en bakteriebombe! Og fordi manden har ligget under dynen hele dagen og er syg og dårlig, kan jeg heller ikke få ryddet op eller ordnet køkkenet, synes her er så klamt!!! Hun sover lige nu, og jeg skal jo også lige sidde ned lidt. Adderbadder!

Og lur mig ikke om når de to er ovenpå så er det min tur. Men så skal jeg fandme opvartes

Anmeld

29. oktober 2012

maryjane

Frøken J. skriver:

Årh mand, det er bare så klamt, især når man så ikke kan få lov at vaske, jeg føler virkelig vores hjem er en bakteriebombe! Og fordi manden har ligget under dynen hele dagen og er syg og dårlig, kan jeg heller ikke få ryddet op eller ordnet køkkenet, synes her er så klamt!!! Hun sover lige nu, og jeg skal jo også lige sidde ned lidt. Adderbadder!

Og lur mig ikke om når de to er ovenpå så er det min tur. Men så skal jeg fandme opvartes

Haha, det er faktisk lige til at få knopper af...Og jo man får det jo altid selv, det er et helvede at gå at vente på. God bedring til jer om ikke andet

Anmeld

29. oktober 2012

Frøken J.

maryjane skriver:

Haha, det er faktisk lige til at få knopper af...Og jo man får det jo altid selv, det er et helvede at gå at vente på. God bedring til jer om ikke andet

Ja, min mor sagde lige tidligere, at det var altid moderen der fik det sidst, så jeg skulle bare vente. TAK!

Anmeld

29. oktober 2012

maryjane

Frøken J. skriver:

Ja, min mor sagde lige tidligere, at det var altid moderen der fik det sidst, så jeg skulle bare vente. TAK!

Deeejligt haha, ja man tænker bare når man mærker noget i kroppen...Er det nu, nu....Eller hvad. Sidst vi havde det fik jeg det som nummer 2 dog.

Føj.

Anmeld

29. oktober 2012

Frøken J.

maryjane skriver:

Deeejligt haha, ja man tænker bare når man mærker noget i kroppen...Er det nu, nu....Eller hvad. Sidst vi havde det fik jeg det som nummer 2 dog.

Føj.

Ëj stakkels dig! Ja, det er lidt ligesom når folk snakker om lus, så begynder det at klø

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.