hvordan får man fat i licens??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

504 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. oktober 2012

An&Jo

Vi har lige fået dobbelt regning fra Licens og vil høre hvad det er for noget, for min kæreste betaler jo licens og dermed skal jeg jo ikke, men hvordan får jeg fat i dem, så jeg kan få en forklaring på vores dobbelt regning??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2012

UnderCover37

An&Jo skriver:

Vi har lige fået dobbelt regning fra Licens og vil høre hvad det er for noget, for min kæreste betaler jo licens og dermed skal jeg jo ikke, men hvordan får jeg fat i dem, så jeg kan få en forklaring på vores dobbelt regning??

Der burde være et nummer på.den regning du har modtaget og er der ikle det kan du finde det på dr.dk 

Det er rigtigt at bor I sammen skal kun en af jer betale licens...

Hvis I lige er flyttet kan det være forklaringen men ring endeligt til dem!

Anmeld

29. oktober 2012

An&Jo

UnderCover35 skriver:

Der burde være et nummer på.den regning du har modtaget og er der ikle det kan du finde det på dr.dk 

Det er rigtigt at bor I sammen skal kun en af jer betale licens...

Hvis I lige er flyttet kan det være forklaringen men ring endeligt til dem!

vi flyttede sammen i juni måned..

Anmeld

29. oktober 2012

mpr

An&Jo skriver:

I kommer nok til at skulle betale dobbelt regningen uanset hvad fordi det er eget ansvar at gå ind og afmelde den ene fra licens inde på Dr's hjemme side men ring ind til dem så I i det mindste ikke skal betale det igen næste gang

Anmeld

29. oktober 2012

An&Jo

Chel1992 skriver:

I kommer nok til at skulle betale dobbelt regningen uanset hvad fordi det er eget ansvar at gå ind og afmelde den ene fra licens inde på Dr's hjemme side men ring ind til dem så I i det mindste ikke skal betale det igen næste gang

Det skulle vi bare ikke sidst vi boede sammen, der blev min automatisk slettet, og blev så sat igang igen da jeg boede alene, og nu flyttede vi sammen sidst i juni igen og troede så det var det samme

Anmeld

29. oktober 2012

Elgaard73

Vi har været ude for nøjagtig det samme...Gik ind på DR's hjemmeside og fandt et tlf nr på licens afdelingen. Ringede til dem, forklarede dem sagen og vupti var det klaret... 

Anmeld

29. oktober 2012

UnderCover37

An&Jo skriver:

vi flyttede sammen i juni måned..

Da jeg havde boet sammen med min mand i ca 2 år fik vi også en regning til ham fra Licens, og det vel at mærke at jeg har betalt licens hele tiden.

Damen jeg snakkede med var ufatteligt næsvis og mente at den skulle han betale for "han havde vel haft tv på et eller andet tidspunkt" (han betalte ikke licens inden han mødte mig da han faktisk ikke havde et tv) men enden blev dog heldigvis af det at vi ikke kom til at betale den regning da hun jo ikke ligefrem havde noget at ha' sine beskyldninger i

Håber du har fået fat i dem og fundet ud af hvor fejlen ligger?

Anmeld

31. oktober 2012

An&Jo

jeg kom igennem til Licens igår, og det var en fejl at jeg havde fået en regning, så de slettede den med det samme.. Så jeg skal ikke spekulere i den regning..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.