hækleri - hvad skal jeg lave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.339 visninger
17 svar
0 synes godt om
29. oktober 2012

ano14316

Ihh jeg har sådan lyst til at hækle noget til min søn på 1 år, men jeg ved ikke lige hvad..  alternativt kunne det være en gave til min veninde der har termin til jul med en lille dreng.. 

Kom gerne med alle muglige forslag.. 

Normalt har jeg hæklet på str. 2-3,5 og jeg kunne egentlig rigtig godt tænkte mig at hækle på lidt større nål (4-5,5), men det er bestemt ikke et krav.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2012

Michalala

Hvad med en bold?

Anmeld

29. oktober 2012

Dinna88

Jeg har lige pt. gang i to puder og et kæmpe tæppe

Anmeld

29. oktober 2012

Giraffen

ano14316 skriver:

Ihh jeg har sådan lyst til at hækle noget til min søn på 1 år, men jeg ved ikke lige hvad..  alternativt kunne det være en gave til min veninde der har termin til jul med en lille dreng.. 

Normalt har jeg hæklet på str. 2-3,5 og jeg kunne egentlig rigtig godt tænkte mig at hækle på lidt større nål (4-5,5), men det er bestemt ikke et krav.. 

jeg har lige lavet den her elefanthue til min datter:

http://lutteridyl.blogspot.dk/2011/12/opskrift-pa-hklet-elefanthue.html

men man skal lige overveje om den bliver for lille og evt forstørre den lidt - jeg synes den er for lille til min pige på 7,5 måned, men måske jeg prøver at lave en på sen større nål næste gang

men IH den er fin!

Anmeld

29. oktober 2012

ano14316

Giraffen skriver:

jeg har lige lavet den her elefanthue til min datter:

http://lutteridyl.blogspot.dk/2011/12/opskrift-pa-hklet-elefanthue.html

men man skal lige overveje om den bliver for lille og evt forstørre den lidt - jeg synes den er for lille til min pige på 7,5 måned, men måske jeg prøver at lave en på sen større nål næste gang

men IH den er fin!

Ej hvor er den sød... jeg er endt med at jeg laver et tæppe.. nu skal jeg bare finde ud af hvilke farver og hvilket mønster.. det bliver i mormorfirkanter.. 

Anmeld

29. oktober 2012

mariamiss6

ano14316 skriver:

Søde lille du tjek min pinterest, er sikker på du kan finde et og andet der

Anmeld

30. oktober 2012

Giraffen

mariamiss6 skriver:

Søde lille du tjek min pinterest, er sikker på du kan finde et og andet der

ej den er go! noget bedre end Google

Anmeld

30. oktober 2012

Sakris

Jeg har lige hæklet puder til min datter. 2 runde og en firkantet. Har en med mønster i skammekrogen

Så lige nu er jeg igang med at hækle masser af muffins til det legekøkken hun får til jul :-)

Ellers hækler eg fra bøgerne hæklede dyr og flere hæklede dyr. Har vidst snart lavet dem alle  Total god gave til nogle der venter barn. Det tager ikke så lang tid, og de bliver smadder søde. Hækler dog øjne til, da jeg ikke bryder mig om filt til små børn. Putter derudover en rangle i, så den bliver et lille sanselegetøj.

Anmeld

30. oktober 2012

mariamiss6

Giraffen skriver:

ej den er go! noget bedre end Google

Hehe... alle kreative sjæle skulle tage og blive medlem på Pinterest, så slipper man for alle de der bogmærker i sin browser  

Og så kan man oven i  købet se hvad alle andre har pinnet, og få gode idéer

Anmeld

31. oktober 2012

Giraffen

mariamiss6 skriver:

Hehe... alle kreative sjæle skulle tage og blive medlem på Pinterest, så slipper man for alle de der bogmærker i sin browser  

Og så kan man oven i  købet se hvad alle andre har pinnet, og få gode idéer

ja det er mere DIN pinterest end selve konceptet - selvom konceptet nu også er smart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.