Hej i dejlige damer
Nu har jeg lige brug for hjælp til min dårlige samvittighed (som også er grunden til min anonymitet )
Jeg skiftede for et par timer siden mit barn på 8 mdr. h*n havde haft afføring, men der var noget underligt i bleen, som ved nærmere undersøgelse (ja jeg er klam) viste sig at være et stykke papir med en stregkode på.
Jeg har undret mig meget over hvor h*n har fået det fra, da jeg synes at være meget opmærksom på hvad h*n får fingre i. Nu har jeg så lige fundet ud af hvad h*n har haft fat i : vi har en stor af de der gennemsigtige kasser med hjul man kan købe i jysk, som vi bruger til legetøj, den har(havde) et stort klistermærke i den ene ende, som h*n åbenbart har spist halvdelen af! Jeg har faktisk godt set mit barn studere klistermærket, men jeg troede da ikke h*n kunne få det af?!
Jeg er selvfølgelig klar over at der nok ikke er sket nogen skade, men har det nu stadig dårligt over at det er sket.
Nogen der har oplevet noget lignende, så jeg ikke føler mig helt alene med denne oplevelse?
Anmeld