Spiser papir?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.826 visninger
10 svar
0 synes godt om
28. oktober 2012

Anonym trådstarter

Hej i dejlige damer

Nu har jeg lige brug for hjælp til min dårlige samvittighed (som også er grunden til min anonymitet )

Jeg skiftede for et par timer siden mit barn på 8 mdr. h*n havde haft afføring, men der var noget underligt i bleen, som ved nærmere undersøgelse (ja jeg er klam) viste sig at være et stykke papir med en stregkode på.

Jeg har undret mig meget over hvor h*n har fået det fra, da jeg synes at være meget opmærksom på hvad h*n får fingre i. Nu har jeg så lige fundet ud af hvad h*n har haft fat i : vi har en stor af de der gennemsigtige kasser med hjul man kan købe i jysk, som vi bruger til legetøj, den har(havde) et stort klistermærke i den ene ende, som h*n åbenbart har spist halvdelen af! Jeg har faktisk godt set mit barn studere klistermærket, men jeg troede da ikke h*n kunne få det af?!

Jeg er selvfølgelig klar over at der nok ikke er sket nogen skade, men har det nu stadig dårligt over at det er sket. 

Nogen der har oplevet noget lignende, så jeg ikke føler mig helt alene med denne oplevelse?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2012

sne190810

Min datter har også spist nogle mærkelige ting i løbet af sit liv.

En gang har jeg fundet et vaskemærke fra en bamse i bleen da hun havde lavet stort. Har ingen ide om hvilken bamse eller hvornår det er sket. Men tænker alligevel hun har været ok stærk at kunne få sådan et vaskemærke af en bamse .. 

Det mest syrede jeg dog har været ude for var da jeg fandt 2 stk (Ja, 2 STK! ikke bare en, men to) hørerpropper i bleen. Først anede jeg ikke var det var, og jeg nåede at tænke diverse ubehagelige tanker om hvad F***** det var. Jeg overvejede endda et kort sekund at tage et billed af det, og sende til min veninde fordi jeg bare tænkte WHHAAAT. Men lidt efter lidt (og lidt nærstudering senere ...) kom jeg frem til at det var ørepropper.
Hun havde været hjemme hos sin moster og sove, så jeg er ret sikker på det er sket derhjemme, plus jeg aldrig har været i besiddelse af ørepropper
Det var pænt grænseoverskridende, jeg nævnte det også kort for mosteren, mere bare lige for at holde øje med hvad hun render og propper i munden. Det kunne jo snildt ha endt galt.Men shit happens og gjorde intet stort nummer ud af det

Håber du har det lidt bedre

Anmeld

28. oktober 2012

Drømme

Anonym skriver:

Hej i dejlige damer

Nu har jeg lige brug for hjælp til min dårlige samvittighed (som også er grunden til min anonymitet )

Jeg skiftede for et par timer siden mit barn på 8 mdr. h*n havde haft afføring, men der var noget underligt i bleen, som ved nærmere undersøgelse (ja jeg er klam) viste sig at være et stykke papir med en stregkode på.

Jeg har undret mig meget over hvor h*n har fået det fra, da jeg synes at være meget opmærksom på hvad h*n får fingre i. Nu har jeg så lige fundet ud af hvad h*n har haft fat i : vi har en stor af de der gennemsigtige kasser med hjul man kan købe i jysk, som vi bruger til legetøj, den har(havde) et stort klistermærke i den ene ende, som h*n åbenbart har spist halvdelen af! Jeg har faktisk godt set mit barn studere klistermærket, men jeg troede da ikke h*n kunne få det af?!

Jeg er selvfølgelig klar over at der nok ikke er sket nogen skade, men har det nu stadig dårligt over at det er sket. 

Nogen der har oplevet noget lignende, så jeg ikke føler mig helt alene med denne oplevelse?

Har også fundet et prisskilt i min datters ble, så du er ikke ene

det er umuligt at holde øje med alt hvad de små laver, og papir er da heldigvis mindre farligt

Anmeld

28. oktober 2012

Anonym trådstarter

sne190810 skriver:

Min datter har også spist nogle mærkelige ting i løbet af sit liv.

En gang har jeg fundet et vaskemærke fra en bamse i bleen da hun havde lavet stort. Har ingen ide om hvilken bamse eller hvornår det er sket. Men tænker alligevel hun har været ok stærk at kunne få sådan et vaskemærke af en bamse .. 

Det mest syrede jeg dog har været ude for var da jeg fandt 2 stk (Ja, 2 STK! ikke bare en, men to) hørerpropper i bleen. Først anede jeg ikke var det var, og jeg nåede at tænke diverse ubehagelige tanker om hvad F***** det var. Jeg overvejede endda et kort sekund at tage et billed af det, og sende til min veninde fordi jeg bare tænkte WHHAAAT. Men lidt efter lidt (og lidt nærstudering senere ...) kom jeg frem til at det var ørepropper.
Hun havde været hjemme hos sin moster og sove, så jeg er ret sikker på det er sket derhjemme, plus jeg aldrig har været i besiddelse af ørepropper
Det var pænt grænseoverskridende, jeg nævnte det også kort for mosteren, mere bare lige for at holde øje med hvad hun render og propper i munden. Det kunne jo snildt ha endt galt.Men shit happens og gjorde intet stort nummer ud af det

Håber du har det lidt bedre

Tusind tak for svar, det hjalp meget lige at høre at jeg ikke er alene jeg synes det er vildt skræmmende at tænke på alle de ting man kan risikere at de propper i munden hvis man ikke lige er opmærksom et kort øjeblik, og skammer mig lidt over at det er sket, selvom jeg samtidig er klar over at man jo ikke kan have øjnene på barnet hele tiden. Åhh den store verden der ting man ikke havde tænkt over inden man fik børn

Anmeld

28. oktober 2012

Anonym trådstarter

Drømme skriver:

Har også fundet et prisskilt i min datters ble, så du er ikke ene

det er umuligt at holde øje med alt hvad de små laver, og papir er da heldigvis mindre farligt

Mange tak for svar 

Ja og der skal også kun et øjeblik til for at de kan lave ulykker

Har selv tænkt at det nok kunne være værre, der var godt nok lidt klister på bagsiden, men mon ikke det går?

Anmeld

28. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Har engang fundet en halv fordøjet elastik ( sådan en køkken elastik ) i thea's ble. Føj det var klamt og trode først om hun måske havde fået orm, men ved nærmer undersøgelse viste det sig at være en elastik. De blev så flyttet fra nederste skuffe op på øverste hylde i køkkenet! 

Gennem mit arbejde med handicapet børn, har jeg godt nok også set mange mærkelige ting i deres aff. Bla parpir med bogstaver på og billeder. Vh stine

Anmeld

28. oktober 2012

modesty

LOL min søn propper ALT i munden og har helt sikkert spist lidt af hvert. 

Anmeld

29. oktober 2012

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Har engang fundet en halv fordøjet elastik ( sådan en køkken elastik ) i thea's ble. Føj det var klamt og trode først om hun måske havde fået orm, men ved nærmer undersøgelse viste det sig at være en elastik. De blev så flyttet fra nederste skuffe op på øverste hylde i køkkenet! 

Gennem mit arbejde med handicapet børn, har jeg godt nok også set mange mærkelige ting i deres aff. Bla parpir med bogstaver på og billeder. Vh stine

Vi har også lige måtte flytte en masse ting og sager uden for rækkevidde efter h*n er begyndt at kunne komme rundt selv. Jeg er ret overrasket over hvad h*n rent faktisk kan nå

Anmeld

29. oktober 2012

Muffinmus

tror alle mine unger har ædt papir...

Hvis det ikke er en serviet, så et stykke avis, en reklame eller andet sjovt. Ved sørme ikkehvorfor men mine unger har alle været VILDE med alle slags papir. Selv den mindste kaster sig over mine kulørte blade, det er nnoget af det bedste hun ved. Naturligvis prøver jeg at holde hende fra at spise det, det er da ikke lgiefrem sund kost, men hu har da en enkelt gnag gnasket et hjørne af allerede.

Anmeld

29. oktober 2012

merle2010

jeg har aldrig fundet noget specielt i min datters ble...

men igennem mit arbejde med handicappede børn har jeg fundet de mest syrede ting..

bl.a balloner, garn, papir.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.