Vuggestue Amager

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

803 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. oktober 2012

Aos

Hej alle, 

vi skal til at skrive vores lille dreng op til en vuggestue på Amager, men jeg synes, at det er meget svært at vælge. Derfor vil jeg høre, om der er nogle, der kan anbefale eller fraråde vuggestuer herude?

Om det er en integreret institution eller en vuggestue er ligegyldigt - det vigtige er, at det er et trygt og rart sted med søde og nærværende pædagoger.

På forhånd mange tak for hjælpen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2012

Stivdie

Aos skriver:

Hej alle, 

vi skal til at skrive vores lille dreng op til en vuggestue på Amager, men jeg synes, at det er meget svært at vælge. Derfor vil jeg høre, om der er nogle, der kan anbefale eller fraråde vuggestuer herude?

Om det er en integreret institution eller en vuggestue er ligegyldigt - det vigtige er, at det er et trygt og rart sted med søde og nærværende pædagoger.

Nu ved jeg ikke hvilken del af Amager du bor i, men jeg kender nogen, der har deres barn i M-husets vuggestue i Ørestaden og de er rigtig glade for stedet

Anmeld

31. oktober 2012

Malene84

Aos skriver:

Hej alle, 

Hvor på Amager bor I???

Anmeld

2. november 2012

Albatrossen

Ja det er jo svært når man ikke ved hvor du bor...

men min mand har været pædagog i det røde hjørne og det virkede som et rigtig trygt sted at være, pædagoerne virkede umiddelbart glade for børnene og var de gange jeg var på besøg meget aktive med ungerne

Anmeld

5. november 2012

Aos

Ja, det skulle jeg selvfølgelig have skrevet. Vi bor lige i starten af Øresundsvej, så vi kigger efter vuggestuer i det område og i starten af Amager

Anmeld

5. november 2012

Leonora

Hej
Jeg bor selv lige ved øresundsvej og har to børn.
De går i Elverhøj men den vil jeg ikke anbefale.
Derimod vil synes jeg du skal søge Ønskeøen som skulle være helt fantastisk

Go aften

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.