? Til jer der kan mærke ægløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2012

Anonym trådstarter

LMX skriver:

Det kan sagtens være det, men det er svært at sige. Du kunne jo prøve med ægløsningsteste og se hvad de siger.

Har prøvet med æltest - men de fungerer ikke for mig desværre. Der kører de op og ned er fuld positiv en dag død negativ næste dag og så kan den igen efter et par dage være død positiv igen. Så dem kan jeg ikke bruge. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2012

Line8700

Ved ikke om der er andre der har skrevet det, men en metode vi gik efter og er nu 32+6, var at når jeg kunne mærke at min ÆL var der, tjekkede jeg min udflåd. Hvis du kan strække den imellem fingerne mere end 1cm, så er den god nok, og på dagen jeg kunne gøre det, havde vi sex.

Ved godt at det er lidt ulækkert, men den virkede for os, og jeg smed p-pillerne i start feb, og blev gravid i marts. såårh

Anmeld

28. oktober 2012

Frk.S

Jeg mærker det også i ca. en halv dags tid.... føles lidt ligesom lette mens smerter.

Jeg kunne ikke mærke det før jeg blev gravid, så der kunne vi ikke gå efter det.

Anmeld

29. oktober 2012

Muffinmus

Når jeg får ÆL smerter så går der to dage til jeg får ÆL har jeg fundet ud af..sådan ca. Så lige så snart jeg får ÆL smerterne har vi haft sex. (altså de gange vi skulle lave babyer)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.