Kanonkuren

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.119 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. oktober 2012

malliebooh

Hejsa! 

Jeg kunne godt tænke mig at høre nogle solstrålehistorier om kanonkuren eller bare nogle at de produkter der indgår i den kur.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2012

tweety2060

malliebooh skriver:

Hejsa! 

Jeg kunne godt tænke mig at høre nogle solstrålehistorier om kanonkuren eller bare nogle at de produkter der indgår i den kur.

Håber det er okay at jeg er med på en lytter

Anmeld

28. oktober 2012

MissMona

malliebooh skriver:

Hejsa! 

Altså, jeg prøvede på at efterligne det lidt ved at lave en pillekur der lignede til kæresten og 2 ekstra kosttilskud til mig, udover det jeg normalt tager, kærestens pillekur var selen, jern, folinsyre, en alm. spektro-vitaminpille, b-vitamin og c-vitamin, min var, udover at jeg spiser baby-me-now og de alm. ting vi spiser af kosttilskud (kalk, b-vitamin, fiskeolie, d-vitamin) så begyndte jeg at spise brændenældepiller og en måned med gele royal, den stærke form i ampuller til første måned og så var det min mening at tage de alm. geleroyal piller derefter.

Det nåede jeg ikke. For jeg blev gravid efter vi havde taget det den første måned. Om det var pillerne er jeg ikke klar over men det var efter vi havde forsøgt i 9 måneder!

Jeg er nu 6+4 og den sitter fast endnu!

Men advarsel, det er en dyr omgang! ... Men vi regnede med at prøve det et par måneder og derefter gå til lægen hvis der ikke var kommet resultat!

Anmeld

28. oktober 2012

MissMona

malliebooh skriver:

Hejsa! 

Jeg glemte lige at sige at der var en ting til jeg ændrede den måned. Jeg tissede af inden sex, havde sex lige inden sengetid og blev liggende uden at gå på toilettet og tørre, men tog istedet et par trusser på til næste dag. Vi havde så sex ca. hveranden dag, der var et par gange det glippede, men ellers hver anden dag, indtil en lille uge før mens skulle komme.

Anmeld

28. oktober 2012

malliebooh

tweety2060 skriver:

Håber det er okay at jeg er med på en lytter

Selvfølgelig

Anmeld

28. oktober 2012

malliebooh

MissMona skriver:

Altså, jeg prøvede på at efterligne det lidt ved at lave en pillekur der lignede til kæresten og 2 ekstra kosttilskud til mig, udover det jeg normalt tager, kærestens pillekur var selen, jern, folinsyre, en alm. spektro-vitaminpille, b-vitamin og c-vitamin, min var, udover at jeg spiser baby-me-now og de alm. ting vi spiser af kosttilskud (kalk, b-vitamin, fiskeolie, d-vitamin) så begyndte jeg at spise brændenældepiller og en måned med gele royal, den stærke form i ampuller til første måned og så var det min mening at tage de alm. geleroyal piller derefter.

Det nåede jeg ikke. For jeg blev gravid efter vi havde taget det den første måned. Om det var pillerne er jeg ikke klar over men det var efter vi havde forsøgt i 9 måneder!

Jeg er nu 6+4 og den sitter fast endnu!

Men advarsel, det er en dyr omgang! ... Men vi regnede med at prøve det et par måneder og derefter gå til lægen hvis der ikke var kommet resultat!

Ej hvor dejligt tillykke!

Anmeld

28. oktober 2012

Stinna1006

Det virkede ikke for mig... Akupunktur gjorde

Anmeld

28. oktober 2012

malliebooh

Stinna1006 skriver:

Det virkede ikke for mig... Akupunktur gjorde

Godt du fandt et andet alternativ så 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.