Tynd eller tyk sengerend...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

478 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. oktober 2012

Dinsen

God aften De Damer og (enkelte) Herre..

i bette mandens tremmeseng har han sådan en tynd sengerend (eller hva den kaldes )  han ligger meget urolig så han får næsten altid  et ben eller arm ud gennem tremmerne... Træls!!! 

så vil jeg spørge om sådan en tyk en af slagsen ka afhjælpe det lidt??? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2012

naomi

Dinsen skriver:

i bette mandens tremmeseng har han sådan en tynd sengerend (eller hva den kaldes )  han ligger meget urolig så han får næsten altid  et ben eller arm ud gennem tremmerne... Træls!!! 

det kan det rigtig meget

Anmeld

28. oktober 2012

ano14316

Dinsen skriver:

Min søn, er MEGET urolig, han kravler og rejser sig op i søvne, og det ødelægger ofte hans søvn, da han så slår hovedet når han kravler ind i tremmerne, så nu har han en tynd sengerand der går i siksak imellemtræmmerne (mest fordi den er pæn) og inden i har han så en tyk sengerand

Anmeld

28. oktober 2012

th

Dinsen skriver:

kan klart anbefale en tyk, vi startede også men en tynd, og han vånede mange gange fordi hans ben hang ud over nu sover han igennem tit.

Anmeld

28. oktober 2012

Malli

Vi havde samme problem, med vores datter! Hun kørte rundt i sin seng, og fik også ofte skubbet den tynde sengerand helt ned, og dermed sad fast mellem tremmerne. Så fik jeg nok, og købte en tyk sengerand fra Sebra, og så var det problem løst

Anmeld

28. oktober 2012

B&J

vores dreng lå også uroligt og var slet ikke tryk i sådan en kæmpe seng så vi købte tykke sengerende og de var jo lige det der skulle til

Anmeld

28. oktober 2012

Holbæktrunten

Dinsen skriver:

JA! De er geniale - er rigtig træls over at jeg ikke investerede i en fra start af, da bassen havde samme problem. Plus at da han var omkring 6-7 mdr konstant knaldede hovedet mod siderne og dermed vækkede sig selv (og mig), da det jo var ubehageligt med den tynde sengerand. Efter jeg købte den tykke har alle sovet bedre, og er også sikker på at han synes at det er meget hyggeliere at putte i sengen nu

Anmeld

28. oktober 2012

Dinsen

1000 tak piger 

Elsker den hurtige respons her på baby.dk 

Må vis heller ud og ha investeret i den tykke slags i morgen! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.