Vi var på klinikken igår:
Vi mødte kl 9. Og manden blev straks hevet til side for at lave en sædprøve
Fik lagt drop omkring 9.45.
Kom ind til selve ÆU kl 10.00.
Først lagde jeg mig op på brixen, og sygeplejersken gav mig morfin i mit drop. Årrrh hvad det føltes godt 
Og ja, så gik han ellers igang. Fik 2 prik lokalbedøvelse i hver side. Av alle 4 gange, men når prikket var overstået var der ikke rigtig noget.
Så blev 2 skærme tændt. Den ene kunne man se ægblærerne ligesom til scanning. Den anden var under microskopet, så man kunne se æggene - og det var da gjovt at se - de er jo slet ikke runde 
Så fik jeg pirk i venstre side. Av.
Kunne se nålen på skærmen, og hvordan ægblærerne blev tømt for væske. Og imens sad laborenten og ledte efter æggene under microskopet, som kunne ses på skærmen.
Også fik jeg 2 prik i højre side for at tømme dem alle.
Tja, så var jeg færdig, stadig lidt sjov i hovedet.
Kom ind i hvilestuen og lå lidt. Havde lidt sidestik - føltes det som -i højre side, ellers har jeg ikke været mærket af smerter eller lign. Idag har jeg været lidt øm når jeg "presser" for at tisse, sætter mig for hårdt ned i sofaen eller lign.
Jeg var godt træt så lå lidt og slappede af med lukkede øjne, men vi var der i alt i 2 timer, før vi vendte snuden hjem igen.
Til trods for at jeg havde 12 ægblærer ved scanningen i Torsdags, var der "kun" 8 æg ved udtagningen. Og manden, som ellers havde haft 0 sædceller ved sidste prøve, leverede hele 1,8 millioner! Men vi var godt tilfredse og kørte derfra med en god følelse i maven 
Nu er vi så meget spændte på hvad klinikken siger imorgen tidlig når de ringer.