Fantastisk!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

616 visninger
14 svar
0 synes godt om
28. oktober 2012

Anonym trådstarter

Hej skønne piger...

Nu kan jeg melde jer at jeg er blevet gravid!! er bare lidt i tvivl om hvor langt hénne jeg er. jeg stoppede med mine p-piller for 4-5 måneder siden og har derefter ikk brugt beskyttelse! Jeg har derefter haft min menstration som den plejer. Torsdag i forrig uge hvor den udeblev jeg var så ved læge i torsdags (1 uge efter den skulle have været kommet) og testede positivt!!!jeg skal til lægen igen nu her på torsdag til første læge besøg. Problemet er så bare der at min mave allerede er blevet lidt større min søster, svigermor og egen mor mener at jeg er mellem 2-3 måneder henne. Selvom jeg har haft mens kan man jo godt have været gravid. Hvad mener i? tror i også jeg er længere henne? min mave er normalt helt flad og det er den bestemt ikke mere!

Håber i kan hjælpe! og på forhånd tak Kan ikke beskrive hvor glad jeg er for at have testet positiv!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2012

Miss Church

Anonym skriver:

Hej skønne piger...

Nu kan jeg melde jer at jeg er blevet gravid!! er bare lidt i tvivl om hvor langt hénne jeg er. jeg stoppede med mine p-piller for 4-5 måneder siden og har derefter ikk brugt beskyttelse! Jeg har derefter haft min menstration som den plejer. Torsdag i forrig uge hvor den udeblev jeg var så ved læge i torsdags (1 uge efter den skulle have været kommet) og testede positivt!!!jeg skal til lægen igen nu her på torsdag til første læge besøg. Problemet er så bare der at min mave allerede er blevet lidt større min søster, svigermor og egen mor mener at jeg er mellem 2-3 måneder henne. Selvom jeg har haft mens kan man jo godt have været gravid. Hvad mener i? tror i også jeg er længere henne? min mave er normalt helt flad og det er den bestemt ikke mere!

Håber i kan hjælpe! og på forhånd tak Kan ikke beskrive hvor glad jeg er for at have testet positiv!

Stort tillykke! 

Det er jo svært at sige hvor langt du er. Men man kan jo godt have mens, selv om man er gravid. Hvis du ikke har testet i løbet af de måneder, kan det jo godt være. 

Det bliver spændende at se hvor langt du er, når du kommer til scanning. 

Anmeld

28. oktober 2012

Anonym trådstarter

Ja for de kan vel svare mig på hvor langt jeg er henne til første scanning? men hvad med første lægebesøg tror i lægen kan sige nogenlunde hvor langt jeg er?

Anmeld

28. oktober 2012

Miss Church

Anonym skriver:

Ja for de kan vel svare mig på hvor langt jeg er henne til første scanning? men hvad med første lægebesøg tror i lægen kan sige nogenlunde hvor langt jeg er?

Jeg tror ikke lægen kan sige det. Men h*n sender dig nok til en scanning med det samme, så hurtigt som det nu kan gå, for at få en afklaring. Til scanning måler de jo og regner ud hvornår du har termin, udfra de mål som din bebs har. Så får du klart svar på hvor langt du er

Anmeld

28. oktober 2012

Anonym trådstarter

Ej jeg glæder mig simpelhen så meget! Kan ikke vente til på torsdag er så spændt! utroligt at tænke på at man har en lille bebs i maven!<3

Anmeld

28. oktober 2012

Miss Church

Anonym skriver:

Ej jeg glæder mig simpelhen så meget! Kan ikke vente til på torsdag er så spændt! utroligt at tænke på at man har en lille bebs i maven!<3

Ja det er en helt ubeskrivelig følelse  

Glæder mig til en update på hvor langt du er 

Anmeld

28. oktober 2012

1990h

Anonym skriver:

din læge burde kunne se på din livmoder om du er de der 4-5 uger eller derimod 2-3 måneder..den skifter nemlig farve forklarede min læge mig

Anmeld

28. oktober 2012

Miss Church

1990h skriver:

din læge burde kunne se på din livmoder om du er de der 4-5 uger eller derimod 2-3 måneder..den skifter nemlig farve forklarede min læge mig

Man den bliver jo allerede lilla i starten? 

Anmeld

28. oktober 2012

Miss Church

1990h skriver:

Arh fandt lige det her: " Lægen kan mærke på din livmoders størrelse og skønne, hvor langt du er henne"

Så det kan være lægen laver en GU og så sender til scanning for at sikre terminsdatoen, bagefter?

Anmeld

28. oktober 2012

1990h

Miss Church skriver:

Man den bliver jo allerede lilla i starten? 

jaa lige præcist..

men tror du ikke den så bliver mere og mere violet? eller..ja pas..ved sku ikke helt har aldrig set en livmoder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.