Min mand tog over til et par venner igår, jeg gad ikke med da jeg var træt og skulle på arbejde idag. Jeg ringet så til ham kl 0.30 og sagde godnat, han fortalte så at han var på vejen med sin ven til en fest, ingen problem tænke jeg, og lage mig til at sove.
Da kl var 06.00 om morgen ringet det på døren, vi bor i lejlighed og skal åbne med dør telefon, jeg kommer langsom op af sengen og tænker hvor dum han er han kan bruge sin nøgle, men da jeg endlig tager dør telefon kan jeg høre at han er på vej ind, men kan også høre nogen andre, jeg smutter i seng igen og døren bliver lukket op og ind kommer der en grædende fuld mand og to politimænd, og jeg kommer ud med trusser og en lille bluse, politi manden siger at jeg lige kan tage bukser på, og det gør jeg så. Min mand er helt ude af den og begynder så at snakke stille og roligt "rolig nu, slap af, træk været". Politiet informer mig om at min mand var faldet i søvn på en bænk, og at han ikke har lavet noget ulovligt, de skulle lige se min id kort og jeg skulle lige sige ok at min mand boede sammen med mig (min mand er ikke dansker og er lidt mørk i huden) så de ville lige se om det så var rigtig information. Efter kom min mand i seng og jeg fik berolige ham, han sov efter 5 min.
Nu er jeg så på arbejde han sov også da jeg kørte, men jeg tænkte på hvad jeg skulle sige til ham når jeg kommer hjem, han har helt sikker moralske tømmermænd, er lidt sur over det med at han faldt i søvn på en bænk, da han kan blive overfaldet el. Fryse, men ellers synes keg det er lidt sjovt.
Hvad ville i gøre? Og sige?
Anmeld